شناسهٔ خبر: 29939062 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم ذوب آهن:

تیم ما در ضربات نهایی مقابل نفت مسجد سلیمان بی دقت بود

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت : در این دیدار بازیکنان ذوب آهن برای برد همه تلاش خود را کردند ولی متاسفانه در ضربات نهایی بی دقت بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان شامگاه روز چهارشنبه در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان افزود: نسبت به دیدارهای قبلی بهتر بازی کردیم و از نیمه دوم شکل بازی ما بهتر شد.
وی اظهارداشت : امروز بازیکنان ذوب آهن برای پیروزی سعی و تلاش زیادی کردند و از آنها راضی هستم.
منصوریان با اشاره به اینکه در این دیدار از جانب داور اذیت شدیم، تصریح کرد : در این بازی یک بازیکن حریف باید اخراج می شد و این داستان هر بازی و هر هفته برای ما وجود دارد.
وی ادامه داد : داور این دیدار روی سید محمد حسینی که باید پنالتی می گرفت یا باید اخراج می شد و یا کرنر را نگرفت، بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان حدقل باید چهار امتیاز می گرفیتم که متسافانه نا داوری شد.
سرمربی تیم ذوب آهن با بیان اینکه در این دیدار موقعیت های زیادی را از دست دادیم ولی از زحمت و فضای بازیکنان در حوزه تاکتیک راضی هستم، تصریح کرد : یک سوت داور در سرنوشت بازی را عوض می کند امروز بالای سه چهار سوت اشتباه شد.
منصوریان یادآور شد : بازیکنان نیز باید بدانند که 14 هزار کارگر ذوب آهن پای کورهای بلند عرق می ریزند و باید آنها را خوشحال کرد.
وی همچنین با اشاره به سابقه ذوب آهن در نایب قهرمانی آسیا بیان کرد : بازیکنان این تیم باید قدر پیراهن سبز این تیم را بدانند و با صحبت هایی که با مدیرعامل داشتم قرار شد که آنها را پای کورها ببرم تا کارگران را ببینند.
به گفته وی درمجموع می دانستیم هدف مسجد سلیمان تساوی است امروز هم بدشانس بودیم و از این تساوی به مرزبان تبریک می گویم .
وی با بیان اینکه در کل برای نیم فصل دو سه تغییر خواهیم داشت و باید تیم را به نقطه ایدال برسانیم، دخالت سعید آذری در ترکیب تیم را رد کرد و گفت: این موضوع به طور کلی واقعیت ندارد.
منصوریان با اشاره به اینکه بازیکنان این تیم در نیم فصل دوم باید همانند کارگران کارخانه ذوب آهن برای تیم کارگری کنند، ادامه داد : جوانانی که خوب بتوانند خود را نشان دهند در تیم من هستند.
دیدار دو تیم ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان بدون گل پایان یافت.
8114/6026/

برچسب‌ها:

نظر شما