شناسهٔ خبر: 29939036 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقات ورزشهای زورخانه ‌ای زندانیان کشور در مشهد آغاز شد

مشهد- ایرنا- سومین دوره مسابقات کشتی پهلونی و ورزش زورخانه ‌ای زندانیان کشور با حضور شرکت کنندگانی از 27 استان روز چهارشنبه در مشهد آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در این مسابقات 2 روزه 250 ورزشکار در قالب 27 تیم از استانهای مختلف کشور در 2 رشته کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای در سالن کشتی شهید بهشتی و گود زورخانه آستان قدس رضوی مشهد به رقابت می پردازند.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در حاشیه این رویداد ورزشی گفت: چند سالی است که این مسابقات فقط در بخش ورزش‌ های زورخانه‌ای با هدف توسعه ورزش دینی، پهلوانی واخلاق زورخانه ای بین زندانیان برگزار می شود.
فرزاد فتاحی افزود: با توجه به تاثیر گذاری این رشته ورزشی در توسعه اخلاق پهلوانی، برگزاری این رویداد ها و حضور فعال افرادی که بنا به دلایل مختلف در زندان ها به سر می برند می ‌تواند در رشد فرهنگی و ورزشی جامعه موثر واقع شود.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری این رویداد در مشهد مقدس با توفیق زیارت حضرت امام رضا (ع) می‌ تواند عامل موثری در بهتر انجام شدن این مسابقات باشد.
وی گفت: تمام سعی ما بر این خواهد بود که خراسان رضوی مانند همیشه میزبان خوبی برای زائرین حضرت امام هشتم (ع) باشد.
این دوره از مسابقات با مشارکت فدراسیون پهلوانی و زورخانه ‌ای، هیئت پهلوانی و زورخانه ‌ای استان و ادارات کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی و ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شده است.
3221 / 6053

نظر شما