شناسهٔ خبر: 29938933 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مهدکودک های قزوین مورد بازدید ایمنی قرار گرفتند

قزوین - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: مهدکودک های این شهر با هدف بررسی وضعیت تجهیزاتی و آموزش ایمنی مورد بازدید کارشناسان این سازمان قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بعدازظهر چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مجتبی منتظری اظهار داشت: براساس انعقاد تفاهم نامه ای که با سازمان بهزیستی قزوین صورت گرفته، همه مهدهای کودک ها مورد بازدید ایمنی قرار گرفتند.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت ایمنی مهد کودک‌ها، به منظور بررسی وضع موجود این اماکن از سوی کارشناسان ایمنی سازمان آتش‌نشانی، بازدید ایمنی انجام شد.
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین یادآور شد: بحث ایمنی مهدکودک‌ها موضوع مهمی محسوب می‌شود زیرا که در آن جان فرزندان ما در خطر است.
به گفته وی، در این بازدیدها ضمن آموزش مسایل ایمنی به مدیران مهدهای کودک، از آنها خواسته شد تا در مدت 2 ماه آینده نسبت به رفع نواقص تجهیزات ایمنی در این مراکز اقدام کنند.
منتظری با اشاره به فصل سرما و رعایت موارد ایمنی خاص در این فصل، تاکید کرد: مدیران مهد کودک‌ها باید در فصل زمستان در برابر بخاری ها حفاظ لازم برای جلوگیری از سوختگی کودکان نصب کنند و تمامی شیرهای گاز غیرقابل استفاده نیز با ابر پوشش لازم داده شود تا باعث صدمه کودکان نشود.
8054

نظر شما