شناسهٔ خبر: 29938834 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

شطرنج انفرادی قهرمانی آسیا| مقصودلو و فیروزجا با صدرنشینان هم‌امتیاز شدند

در پایان دور سوم رقابت‌های شطرنج انفرادی قهرمانی آسیا، دو نماینده کشورمان با صدرنشین‌ها هم‌امتیاز شدند.

صاحب‌خبر -

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، دور سوم رقابت های شطرنج انفرادی قهرمانی آسیا امروز (چهارشنبه) در ماکاتی فیلیپین برگزار شد و نمایندگان شطرنج کشورمان موفق به کسب 2 پیروزی و 3 تساوی شدند.

امروز پرهام مقصودلو با ریتینگ 2688 واحد در سومین دیدارش برابر نماینده ویتنام قرار گرفت و موفق شد این حریف را شکست دهد تا جمع امتیازاتش به عدد 2.5 برسد.

علیرضا فیروزجا نیز با ریتینگ 2607 واحد که در دو دور گذشته برابر حریفانش به برتری رسیده بود ، امروز مقابل «نیوین» از ویتنام به تساوی رسید تا جمع امتیازاتش به عدد 2.5 برسد

امروز همچنین محمد امین طباطبایی با ریتینگ 2587 واحد برابر حریف فیلیپینی به برتری رسید تا مجموع امتیازاتش به 2 افزایش پیدا کند.

احسان قائم مقامی دیگر نماینده ایران نیز با ریتینگ 2537 واحد برابر نماینده فیلیپین قرار گرفت و در پایان به تساوی رضایت داد. با این نتیجه مجموع امتیازات قائم مقامی به عدد یک رسید

در بخش بانوان مبینا علی نسب با ریتینگ 2295 واحد، برابر حریف قدرتمند چینی اش به تساوی رسید تا مجموع امتیازاتش به عدد 2 برسد.

بدین ترتیب در پایان دور سوم، پرهام مقصودلو و علیرضا فیروزجا با کسب 2.5 امتیاز، هم امتیاز با صدرنشینان جدول شدند. در بخش بانوان نیز علی نسب با 2 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

در بخش بانوان رقابت های انفرادی قهرمانی آسیا، 38 شطرنج باز از 11 کشور و در بخش آزاد 64 شطرنج باز از 14 کشور آسیایی حضور دارند.

این مسابقات به نام دومین جام «مانی پاکیائو» قهرمان نامدار بوکس جهان برگزار می شود و در مجموع 50 هزار دلار جایزه برای آن درنظر گرفته شده است.

مهرداد اردشی رئیس کمیته آموزش فدراسیون شطرنج شد

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما