شناسهٔ خبر: 29938833 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عمل به معارف قرآن کریم بهترین راه مبارزه با جنگ نرم است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان عمل به معارف قرآن کریم را عامل مقابله با جنگ نرم دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان امروز در نشست توجیهی آموزشی طرح ملی بشارت ۱۴۵۲گفت:  شرایط امروز جامعه حساس است و دشمن تلاش می کند با تخریب ارزش های جمهوری اسلامی ایران و هچنین تفرقه افکنی بین مسلمانان به  اهداف خود دست یابد که تلاش در جهت توسعه و عمل به معارف دینی یک ضرورت و راهکار مبارزه با آن ها است.

سلیمانی فرد افزود: دشمن راه ‎اندازی جنگ نرم بنیان خانواده و بویژه مادران را هدف قرار داده و معارف قرآن بهترین راه برای مقابله با جنگ نرم و کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی حفظ قرآن کریم ، بشارت ۱۴۵۲، در گلستان گفت: این طرح با همت دستگاه‎های فرهنگی در استان در حال انجام است و امیدواریم همه تشکل‎ها و گروه‎های مردمی قرآنی و دستگاه‎های فرهنگی با هم‎افزایی بیشتری فعالیت و از موازی‎کاری در فعالیت‎های قرآنی پرهیز کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان درباره جایگاه استان در بخش حفظ قرآن کریم گفت: در بخش حفظ قرآن کریم گلستان از استان‎های پیشتاز کشور است که بیش از ۱۴ هزار نفر در استان در قالب طرح تربیت حافظان، قرآن کریم را فرا می گیرند که تعدادی از آنها اهل تسنن هستند.

وی ادامه داد: 200 مربی نیز در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در بخش آموزش فعالیت  دارند.

سلیمانی فرد افزود: به زودی دومین مرکز مجازی حفظ قرآن کریم استان در امامزاده یحیی‎بن‎الزید(ع) گنبدکاووس راه اندازی خواهد شد.

 

انتهای پیام/فا

قرآن کریم عامل کاهش آسیب های اجتماعی است

 

نظر شما