شناسهٔ خبر: 29938790 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

در شماره جدید «ریحان شهر» می خوانید: بررسی دلایل انجام جراحی های «چشم گربه ای و فک سگی!!» در ایران

دوهفته نامه «ریحان شهر» در شماره جدید خود، دلایل علاقمندی نسل جوان به انجام جراحی های غیرمتعارف از جمله «چشم گربه ای و فک سگی!!» در ایران را مورد نقد و بررسی قرار داده است.

صاحب‌خبر -

در این نشریه اخباری از مدیریت شهری تهران و برخی از استان ها و شهرستان ها منتشر شده و موضوع «چرا ورود هنرمندان دوره پهلوی به کشور ممنوع است؟!» که در همایش ملی مطالعات ایرانیان دور از وطن مطرح شده بود را در صفحه گزارش خبری ویژه می خوانید.

صفحه «فناوری» هم به بحث جذاب و به روز «اینترنت اشیاء» می پردازد و اینفوگرافی «مسیر تکامل اینترنت اشیاء را که از سوی مرکز اینترنت اشیاء ایران تهیه و منتشر شده است را می بینید. همچنین مطالبی با عناوین «بهره برداری از اینترنت اشیاء در مدیریت انرژی هوشمند»؛ «اینترنت اشیاء حوزه سلامت را متحول می سازد» و «ارزش بازار شهرهای هوشمند» در این بخش جای گرفته است.

«ثروت اندوزی به چه قیمتی؟!» سئوال ریحان شهر از مافیای کنکور و گزارشی هم از رواج هرج و مرج در چهره جوانان با عنوان «دختران پسرنما؛ پسران دخترنما» را در صفحه اجتماعی می خوانید.

«لایحه مدیریت یکپارچه شهری سرگردان بین دولت و مجلس» گلایه ای بود که در خلال گفت وگوی اختصاصی با حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش مطرح شد.

«چرا مردم عاشق خرید خودروهای خارجی هستند؟» سئوالی که در تحقیقی درباره پیشامدها و پیامدهای تعهد مشتری به برندهای لوکس مشخص شد.

لزوم آشنایی کودکان و نوجوانان با مسایل جنسی از جمله دیگر گزارش های اجتماعی این نشریه بود که در جامعه ای که بحث تجاوز به کودکان یا سوء استفاده از آنها مطرح است به طور حتم جای آموزش صحیح و اطلاع رسانی در این زمینه خالی است.

«شیوع بی سابقه سرطان در ایران» را دکتر محمود محرمی پزشک فوق تخصص خون و انکولوژی اعلام کرد و دبیرکل حزب همت نیز اظهار داشت: «احزاب در بروز مشکلات فعلی کشور سهم دارند».

در صفحه پایانی این نشریه نیز گزارشی از معضلی جدید با عنوان « ابراز عاشقی یا بی غیرتی؟!» منتشر شده است.

گفتنی است این نشریه با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی مرتضی فغانی؛ سه شنبه های هر دوهفته منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

نظر شما