شناسهٔ خبر: 29938783 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مازندران| زور بازیکنان جوان کاله به ستارگان خاتم اردکان نرسید

R1357/P1357/S6,74/CT12

تیم کاله مازندران از ساعت ۱۶ امروز در آمل به مصاف تیم خاتم اردکان رفت که در پایان این اردکانی‌ها بودند که با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تسنیم ازآمل، هفته پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر امروز 21 آذر در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته دو تیم کاله آمل و خاتم اردکان در آمل به مصاف هم رفتند که در پایان اردکانی‌ها با تکیه بر ستارگان خود از سد تیم جوان کاله آمل عبور کردند.

این بازی همان طور که پیش‌بینی شده بود با استقبال پرشور هواداران آملی همراه بود و مربیان دو تیم نیز هرگز نمی‌خواستند بازنده این بازی بزرگ باشند اما این خاتم اردکان بود که موفق شد 3 بر 1 از سد شاگردان جوان عطایی عبور کند.

از نکات قابل توجه این دیدار بازگشت عادل غلامی بازیکن آملی تیم خاتم اردکان به زادگاهش بود که در ابتدای این بازی از سوی هواداران آملی به شدت تشویق شد.

تیم والیبال کاله آمل با کسب 6 پیروزی و چهار شکست 16 امتیازی است و در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال قرار دارد و در آن سوی میدان نیز تیم خاتم اردکان با 8 پیروزی در رده چهارم جدول رقابت های لیگ برتر والیبال حضور دارد.

گزارش از علی گرجی پور

انتهای پیام/ح

نظر شما