شناسهٔ خبر: 29938467 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

امام جمعه شيراز: اقدامات نظام براي مردم تبيين شود

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - شيراز- ايرنا- نماينده ولي فقيه در فارس و امام جمعه شيراز در آستانه چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي گفت: بايد به اين مناسبت، اقدامات و تلاش هاي نظام اسلامي براي مردم تبيين شود.

به گزارش ايرنا، آيت الله لطف الله دژکام چهارشنبه در آيين معارفه مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان جهاد کشاورزي فارس در شيراز افزود: امروز در سطح کشور و در نهادها و سازمان هاي مختلف خدمات زيادي انجام مي شود اما اگر اين خدمات به جامعه اطلاع رساني نشود مردم در جريان قرار نخواهند گرفت.
وي ادامه داد: اين اطلاع رساني که به نظر مي رسد قدري در انجام آن بي تجربگي مي کنيم بايد به گونه اي باشد که مردم به اين باور برسند که نظام اسلامي موفق و رو به پيشرفت و تعالي است.
امام جمعه شيراز تصريح کرد: حرکت امروز ما براي پيشبرد و تاسيس تمدن نوين اسلامي بايد کشور و جامعه در هم تنيدگي ايجاد کند و نقش نمايندگان و نمايندگي هاي رهبر معظم انقلاب در مجموعه هاي مختلف نيز همانند ريسماني است که همه را به نقطه اصلي و محوري که رهبر معظم انقلاب است وصل مي کند.
وي افزود: بنابراين همه بايد بکوشيم که ارتباط مستحکم همه بخش ها با ولايت و رهبري که نقش پدري امت را بر عهده دارد برقرار شود.
نماينده ولي فقيه در فارس اظهار داشت: وجود نظريات مختلف کاملا طبيعي است اما ارتباط برادري نبايد از بين برود چرا که اگر برادري و ارتباط با ولايت نباشد ما در ساختن تمدن اسلامي به مشکل بر خواهيم خورد.
دژکام افزود: قطعا با اتحاد و برادري چهلمين سال پيروزي انقلاب را که دشمنان براي آن نقشه ها و خط و نشان ها کشيده اند با عزت و عظميت پشت سر خواهيم گذاشت.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان فارس هم گفت: وزارت جهاد کشاورزي به دليل نقشي که بر عهده داشته و دارد، تنها وزارتخانه اي است که رهبر معظم انقلاب در آن نماينده دارد.
محمد مهدي قاسمي افزود: اين وزارتخانه که با هدف محروميت زدايي ايجاد شد، در زمان جنگ نيز به ايفاي نقش پرداخت و امروز نيز در شرايطي که کشور تحت تحريم هاي ظالمانه دشمن قرار دارد با تبعيت از فرامين رهبر معظم انقلاب در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي گام بر مي دارد.
وي ادامه داد: مجموعه جهاد کشاورزي موفق شد که طي سال هاي اخير به رغم خشکسالي ها و کمبود منابع و همچنين تحريم ها، با بالا بردن بهره وري و استفاده مطلوب و مناسب از امکانات، اهدافي همچون خودکفايي در توليد گندم را محقق کند.
در اين آيين حجت الاسلام سيد محسن قائمي به عنوان مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان جهاد کشاورزي فارس معرفي و از خدمات حجت الاسلام عبدالعلي بحراني، مسئول پيشين اين حوزه تقدير شد.
6122/ 2027
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما