شناسهٔ خبر: 29938458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گشایش نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان؛فردا

کاشان ،فردا میزبان نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان باحضور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و 60 نویسنده و تصویرگر کتاب کودک و نوجوان است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،مرکز اصفهان ؛ دبیر این رویداد فرهنگی  گفت: برپایی کارگاه های آموزشی، جشن امضای نویسندگان، قصه خوانی،  نمایش آثار برگزیده جشنواره فیلم کودک اصفهان، اجرای تئاتر، رونمایی از کتاب کاشان دارد  از تشنگی می میرد و تورهای گردشگری و برگزاری کارگاه آموزشی بررسی ادبیات چین با حضور سان یو بانوی نویسنده چینی  از جمله 100 برنامه این رویداد فرهنگی در کاشان است.

اکبر رضوانیان ، گشایش دو نمایشگاه از آثار تصویرگران داخلی و خارجی را از دیگر برنامه های نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان بیان کردو افزود: آثار برخی نویسندگان شرکت کننده در این جشنواره به صورت ضبطی در اختیار نابینایان  قرار می گیرد.

وی همچنین به راه اندازی پویش رسانه های حامی کودک و کتاب ایران در حاشیه این جشنواره اشاره کرد وافزود: خبرنگاران و فعالان رسانه در حمایت از ترویج کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان می توانند مطالب، اخبار و گزارش های تصویری خود را با هشتک فردا روز در فضای مجازی منتشر و افراد کتابخوان  را به این کمپین دعوت کنند .

رضوانیان همچنین  از ثبت این رویدار فرهنگی و بین المللی در تقویم وزارت ارشاد خبر داد.

نظر شما