شناسهٔ خبر: 29937693 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه شیراز: اقدامات نظام برای مردم تبیین شود

شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: باید به این مناسبت، اقدامات و تلاش های نظام اسلامی برای مردم تبیین شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله لطف الله دژکام چهارشنبه در آیین معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس در شیراز افزود: امروز در سطح کشور و در نهادها و سازمان های مختلف خدمات زیادی انجام می شود اما اگر این خدمات به جامعه اطلاع رسانی نشود مردم در جریان قرار نخواهند گرفت.
وی ادامه داد: این اطلاع رسانی که به نظر می رسد قدری در انجام آن بی تجربگی می کنیم باید به گونه ای باشد که مردم به این باور برسند که نظام اسلامی موفق و رو به پیشرفت و تعالی است.
امام جمعه شیراز تصریح کرد: حرکت امروز ما برای پیشبرد و تاسیس تمدن نوین اسلامی باید کشور و جامعه در هم تنیدگی ایجاد کند و نقش نمایندگان و نمایندگی های رهبر معظم انقلاب در مجموعه های مختلف نیز همانند ریسمانی است که همه را به نقطه اصلی و محوری که رهبر معظم انقلاب است وصل می کند.
وی افزود: بنابراین همه باید بکوشیم که ارتباط مستحکم همه بخش ها با ولایت و رهبری که نقش پدری امت را بر عهده دارد برقرار شود.
نماینده ولی فقیه در فارس اظهار داشت: وجود نظریات مختلف کاملا طبیعی است اما ارتباط برادری نباید از بین برود چرا که اگر برادری و ارتباط با ولایت نباشد ما در ساختن تمدن اسلامی به مشکل بر خواهیم خورد.
دژکام افزود: قطعا با اتحاد و برادری چهلمین سال پیروزی انقلاب را که دشمنان برای آن نقشه ها و خط و نشان ها کشیده اند با عزت و عظمیت پشت سر خواهیم گذاشت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس هم گفت: وزارت جهاد کشاورزی به دلیل نقشی که بر عهده داشته و دارد، تنها وزارتخانه ای است که رهبر معظم انقلاب در آن نماینده دارد.
محمد مهدی قاسمی افزود: این وزارتخانه که با هدف محرومیت زدایی ایجاد شد، در زمان جنگ نیز به ایفای نقش پرداخت و امروز نیز در شرایطی که کشور تحت تحریم های ظالمانه دشمن قرار دارد با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام بر می دارد.
وی ادامه داد: مجموعه جهاد کشاورزی موفق شد که طی سال های اخیر به رغم خشکسالی ها و کمبود منابع و همچنین تحریم ها، با بالا بردن بهره وری و استفاده مطلوب و مناسب از امکانات، اهدافی همچون خودکفایی در تولید گندم را محقق کند.
در این آیین حجت الاسلام سید محسن قائمی به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس معرفی و از خدمات حجت الاسلام عبدالعلی بحرانی، مسئول پیشین این حوزه تقدیر شد.
6122/ 2027

نظر شما