شناسهٔ خبر: 29936691 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سرپرست سازمان توسعه و تجارت:

وظیفه ما عبور از تحریم با بهترین عملکرد است

خبرگزاری میزان- سرپرست سازمان توسعه و تجارت گفت:لزوم پویایی و تدبیر بیش از پیش در برابر هجمه‌های اقتصادی دشمن، دوران تحریم را جنگ تمام عیار اقتصادی خواند و در این شرایط انفعال و سردرگمی بدترین پاسخ به وظایف جاری است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، محمدرضا مودودی با اشاره به لزوم پویایی و تدبیر بیش از پیش در برابر هجمه‌های اقتصادی دشمن، دوران تحریم را جنگ تمام عیار اقتصادی خواند و اظهار داشت:در این شرایط انفعال و سردرگمی بدترین پاسخ به وظایف جاری است.
 
سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به الزامات مسئولیت‌های استراتژیک گفت: مدیریت سازمان توسعه تجارت ایران از جمله گلوگاه‌های حساسی است که باید با یک نگاه توسعه محور به دقت مراقبت شود تا در دام رکود و انفعال در برابر تصمیمات اقتصادی و تجاری رقبا نیفتد.

وی خاطر نشان کرد: بر همین مبنا من به عنوان سرپرست سازمان تاکید دارم تا با توجه و رعایت اصل مشورت، با بهره گیری از مشاوران و همکاران سازمان، ظرفیت‌های توانمند موجود به نحوی هدایت شوند تا کشوراز مقطع جنگ اقتصادی با بهترین تصمیمات و عملکرد عبور کند.

وی ادامه داد: در همین فاصله اندک، مشاورین، برنامه ریزی ساخت مجموعه مستند ۴۰ قسمتی در حوزه نام نشان ایرانی، مقدمات برگزاری روز ملی برند در بهمن ماه، خدمات نوین الکترونیکی به متقاضیان نمایشگاه و بحث مشوق‌ها را در دست پیگیری و اقدام دارند.

سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران در این خصوص افزود:برای تحقق این اهداف و بهره مندی از ظرفیت‌های درون سازمانی، تغییرات به صورت هدفمند و برای تحقق این هدف صورت گرفته و تنها سه مشاور انتصابی که پیش از این همراه سازمان بوده اند با تغییر جایگاه به فعالیت‌های منسجم ترمی پردازند.
 
انتهای پیام/

نظر شما