شناسهٔ خبر: 29935023 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اکبر صادقی: مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کنیم و از استقلال نمی‌ترسیم

R1015203/P1015145/S3,27/CT1

اکبر صادقی، هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: بازی سختی با استقلال در پیش داریم، ولی ترسی از این تیم نداریم و می‌خواهیم در بازی فردا امتیاز بگیریم.

صاحب‌خبر -

اکبر صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت تیم پدیده بعد از تساوی برابر ماشین‌سازی تبریز گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و برای بازی با استقلال خودمان را آماده می‌کنیم. در بازی قبلی هم مستحق برد بودیم، ولی متأسفانه موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. از طرفی هم نحوه عملکرد داور طوری بود که روی تمرکز بازیکنان ما تأثیر منفی گذاشت. ما دو امتیاز حساس در مشهد از دست دادیم، ولی تلاش می‌کنیم تا در بازی با استقلال این مساوی را جبران کنیم.

 

وی با اشاره به بازی پدیده و استقلال در آخرین هفته از نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر تأکید کرد: استقلال در چند هفته اخیر نتایج خوبی گرفته است و قطعاً بازی سختی در پیش داریم. ما برای اینکه در کورس باقی بمانیم  باید از این بازی امتیاز بگیریم و هدف‌مان هم رسیدن به پیروزی است. بازیکنان پدیده انگیزه زیادی دارند تا در این مسابقه یک نتیجه خوب بگیریم.

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد در واکنش به طرح این موضوع که شانس برد استقلال با توجه به شرایط میزبانی، بیشتر از پدیده است، تصریح کرد: برای ما فرقی ندارد که در کدام زمین بازی می‌کنیم، چون معمولاً مقابل تیم‌های بزرگ همیشه نمایش خوبی داشته‌ایم. این درست است که استقلال در زمین خودش از حمایت هوادارانش بهره  می‌برد، ولی ما هم پتانسیل فنی بالایی داریم و بی‌جهت در بالای جدول نیستیم. ما از استقلال نمی‌ترسیم و مطمئن باشید فوتبال خوبی را برابر این تیم به نمایش خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما