شناسهٔ خبر: 29934848 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

وزیر نفت به توییتر پیوست/ توصیه محمود صادقی/ واکنش وزیر ارتباطات با گلایه

به گزارش جماران؛ امروز بیژن زنگنه، وزیر نفت، حساب رسمی خود در توییتر را راه اندازی کرد و در نخستین توییت خود نوشت: «برای ارتباط پویا و موثرتر با مخاطبان

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ امروز بیژن زنگنه، وزیر نفت، حساب رسمی خود در توییتر را راه اندازی کرد و در نخستین توییت خود نوشت: «برای ارتباط پویا و موثرتر با مخاطبان داخلی و خارجی به توئیتر آمدم.»

محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، هم خطاب به وزیر نفت نوشت: «‌آقای زنگنه اگر میخواهید ارتباطتان پویا و مؤثر باشد توصیه میکنم نگاهتان بالا به پایین نباشد؛ برخلاف برخی از مسئولان انتظار نداشته باشید فقط دیگران شما را فالو کنند و بیانیه هایتان را بخوانند. شما هم دیگران را فالو کنید. امتیاز شبکه  اجتماعی مخصوصا توییتر دوسویه بودن آن است.»

و محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات،  با اشاره به عدم رفع فیلتر توییتر، نوشت: «‌جمع دوستان در توئیتر جمع است و هر روز جمع‌تر می‌شود، درخواست قانونی ۶وزیر و دو نماینده همچنان فاقد اقدام».

معصومه ابتکار در حساب توئیتری خود نوشت: «‌با خوشامد به آقای مهندس زنگنه ، آقای مهندس جهرمی لطفا درخواست یک معاون رییس جمهور را هم برای رفع فیلتر توییتر اضافه کنید».

انتشار این پست صرفا جنبه اطلاع رسانی دارد و محتوای آن الزاما مورد تایید جماران نیست.

 

انتهای پیام

نظر شما