شناسهٔ خبر: 29934318 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

شهدا سرمايه و مظهر اقتدار ملت ايران هستند

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- معاون فرهنگي و آموزشي بنياد شهيد و امور ايثارگران با گراميداشت ياد و خاطره 4 هزار شهيد طلبه و محراب به ويژه شهيد آيت الله دستغيب، گفت: شهدا مظهر اقتدار ملت ايران هستند و مردم ايران به برکت خون شهدا در دنيا و آخرت روسپيد خواهند بود.
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت الاسلام محمد حسن کاوياني راد در مراسم بزرگداشت شهيد آيت الله دستغيب در مسجد شهيد آيت الله دستغيب شهرستان شيراز گفت: شهدا سرمايه و مظهر اقتدار نظام اسلامي و ملت ايران هستند و مردم ايران اسلامي به برکت خون شهدا در دنيا و آخرت روسپيد خواهند بود.
وي افزود: ملت شريف ايران اسلامي هيچ سندي معتبرتر از خون شهيدان براي اثبات مظلوميت و حقانيت خود ندارد و فرهنگ ايثار و شهادت به برکت خون مطهر اين شهيدان متعالي شده است.
معاون فرهنگي و آموزشي بنياد تصريح کرد: فرهنگ ايثار و شهادت اکنون امانتي در اختيار ما است که بايد به نسل جوان جامعه تحويل دهيم و جوانان را با سيره شهيدان آشنا کنيم تا وارثان اين امانت گرانبها باشند.
حجت الاسلام کاوياني راد در ادامه ضمن گراميداشت ياد و خاطره 4000 شهيد طلبه و محراب به ويژه شهيد آيت الله دستغيب، گفت: هنوز طنين کلام دلنشين اين شهيد بزرگوار، در ياد و خاطره مردم استان فارس و شهر شيراز است و امت مؤمن و انقلابي اين استان، همچنان به نيکي از وي ياد مي‌کنند.
اين مراسم که به همت معاونت فرهنگي و آموزشي بنياد استان و مناطق يک و دو شهرستان شيراز برگزار شد با سخنراني رييس شوراي اسلامي شهر شيراز و اجراي تواشيح، دکلمه و مداحي مداح اهل بيت (عليهم السلام) همراه بود و در پايان اين مراسم از خانواده‌هاي معظم شهداي حادثه بمب گذاري 20 آذر سال 1361 تجليل شد.
در اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين دژکام نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز، آيت الله سيدعلي اصغر دستغيب توليت آستان مقدس احمدي و محمدي (عليهماالسلام)، رجبعلي راهي مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان فارس، جمعي از خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران، مردم و مسئولين حضور داشتند.

نظر شما