شناسهٔ خبر: 29933583 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

معاون سابق قالیباف در راه پست جدید

یک بازنشسته رئیس سازمان بهزیستی می شود؟!

ایازی که در زمان حضور قالی باف در شهرداری تهران معاون اجتماعی وی بود و پس از روی کار آمدن دولت روحانی به وزارت بهداشت رفته و معاون اجتماعی قاضی زاده هاشمی شد از جمله مدیران بازنشسته ای بود که با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان باید از مسئولیت خود خداحافظی می کرد

صاحب‌خبر -
صراط:

با انتخاب محسنی بندپی به عنوان استاندار تهران، تلاش ویژه ای برای نشستن محمدهادی ایازی معاون فعلی وزیر بهداشت و معاون سابق محمد باقر قالی باف بعنوان رئیس سازمان بهزیستی کشور آغاز شده است .

به گزارش پایگاه خبری صراط، ایازی که در زمان حضور قالی باف در شهرداری تهران معاون اجتماعی وی بود و پس از روی کار آمدن دولت روحانی به وزارت بهداشت رفته و معاون اجتماعی قاضی زاده هاشمی شد از جمله مدیران بازنشسته ای بود که با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان باید از مسئولیت خود خداحافظی می کرد .

اینک با توجه به بازگشت به کار ایازی و با عنایت به این مهم که وی رابطه خوبی با دولتمردان تدبیر و امید دارد، قرار است تا با حکم محمد شریعتمداری وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی بعنوان رئیس سازمان بهزیستی کشور منصوب شود .

اینکه وی چگونه توانسته در این سطح لابی کند که قانون منع به کارگیری بازنشستگان استثنا شده و اینک به ریاست یک سازمان مهم خدماتی در کشور برسد از جمله سوالاتی است که پاسخ آن بر شفافیت روابط خاص ایازی تاثیر خواهد داشت .

باید منتظر ماند و دید آیا شریعتمداری زیر بار انتصاب یک فرد بازنشسته برای سازمان بهزیستی کشور می رود یا گزینه دیگری را انتخاب خواهد کرد؟

نظر شما