شناسهٔ خبر: 29933452 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

اطلاع رسانی تبلیغی

مقاصد برتر گردشگری در نزدیکی ایران

صاحب‌خبر -

اگر به دنبال شهر یا کشوری برای سفر می گردید که هم نزدیک به ایران باشد و هم هزینه گزافی نخواهد و همچنین نیازی به ویزا نداشته باشد، این مطلب به شما کمک می کند تا بهترین مقصد را برای خود انتخاب نمایید. همچنین جهت اطلاعات مورد نیاز و دقیق تر می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی الفبای سفر تماس برقرار نمایید.

گرجستان با تمام زیبایی هایش در کنار دریای سیاه

گرجستان کشوری در شرق اروپا و مملو از جاذبه های گردشگری و دیدنی هایی است که تبدیل به یک تور گردشگری پر مخاطب برای ایرانیان شده است. در سال های اخیر این کشور بر روی زیرساخت های تفریحی، گردشگری و توریسم به خوبی کار کرده و از این جهت شرایط برای گردشگران و توریست هایی که قصد سفر به این کشور را دارند بسیار بهتر شده است.

از نظر جاذبه های طبیعی، گردشگری و تفریحی میتوان گفت گرجستان بسیار غنی است، علاوه بر کوهستان ها و مناطق سرسبز در مناطق میانی گرجستان و قرارگیری آن در کنار ساحل دریای سیاه هم زیبایی دوچندانی به آن بخشیده است.

دیگر نگران قیمت تور گرجستان نباشید زیرا ما در آژانس الفبای سفر با ارائه تور لحظه آخری گرجستان و تور ارزان قیمت گرجستان در تعطیلات سال نو، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور گرجستان زمستان 97 را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور گرجستان لحظه آخری ویژه تعطیلات سال نو با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین(بلیط پرواز داخلی یا خارجی به مقصد گرجستان) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهند بود.

آژانس الفبای سفر مجری تخصصی و مستقیم تور نوروز گرجستان است و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان گرجستان به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد.

تور لحظه آخری گرجستان چیست؟ همان طور که از نام آن پیداست تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور می باشد که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان خارجی و تور ارزان داخلی می باشند. تور ارزان لحظه آخری برای تعطیلات عید ، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر اتفاق می افتد.

مقاصد برتر گردشگری در نزدیکی ایران

ارمنستان، کشوری مملو از تاریخ

ارمنستان کشوری کوچک در همسایگی شمال غربی ایران است.شهر ایروان، پایتخت این کشور محسوب می شود. از میان جمعیت حدود سه میلیون نفری ارمنستان حدود یک میلیون نفر آن در این شهر زیبا زندگی می کنند. قدمت این کشور به بیش از دو هزار سال پیش برمیگردد و از این بابت در کنار جاذبه های طبیعی آن، مکان های تاریخی جذابی هم دارد و این کشور هر ساله پذیرای گردشگران از سراسر دنیا است.اگر ایروان ارمنستان را به عنوان مقصد سفرتان در ژانویه 2019 و یا عید نوروز  1398 انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور ایروان ارمنستان آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

دیگر نگران قیمت تور ایروان ارمنستان نباشید زیرا ما در آژانس الفبای سفر با ارائه تور لحظه آخری ایروان ارمنستان و تور ارزان قیمت ایروان ارمنستان در تعطیلات سال نو، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور ایروان ارمنستان زمستان 97 را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور ایروان ارمنستان لحظه آخری ویژه تعطیلات سال نو با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین (بلیط پرواز داخلی به مقصد ایروان ارمنستان) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهد بود.

آژانس الفبای سفر مجری تخصصی و مستقیم تور ایروان ارمنستان است و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان ایروان ارمنستان به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد.

حسن تورهای لحظه آخری ایروان ارمنستان تعطیلات عید نوروز 98 در این است که ارزان تر است و از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد ندارد. مثلا تور ایروان ارمنستان قیمت های متفاوتی در ایام معمول سال دارد که با توجه به نوع امکانات تور مانند رزرو هتل 5 ستاره و... هزینه های متفاوتی را شامل می شود ولی همین تورهای نسبتا گران قیمت ایروان ارمنستان زمانی که شامل آفر تور ایروان ارمنستان می شوند به عنوان تور ارمنستان عید نوروز 98 با همان امکانات ولی نصف قیمت ارائه میشوند. پس اگر هوشمندانه عمل کنید می توانید بهترین تور ارزان لحظه آخری ایروان ارمنستان را در زمان مناسب خرید یا رزرو کنید.

مقاصد برتر گردشگری در نزدیکی ایران

باکو و فرهنگ بسیار نزدیک آن به ایران

این همسایه شمال غربی ما به لحاظ فرهنگی نزدیکی زیادی با ما دارد و از این جهت دیدار از این کشور می تواند جذابیت های زیادی برای ما داشته باشد. بزرگترین شهر آن باکو است و از میان جمعیت حدود 10 میلیون نفری آذربایجان حدود دو میلیون نفر آن در این شهر زیبا زندگی میکنند.

اگر باکو آذربایجان را به عنوان مقصد سفرتان در ژانویه 2019 و یا عید نوروز  1398 انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور باکو آذربایجان آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

با خرید یا رزرو تور باکو آذربایجان، بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به شهر باکو آذربایجان برطرف خواهد شد زیرا آژانس الفبای سفر با ارائه آفر ویژه تور باکو آذربایجان میتواند برای شما امکاناتی نظیر گشت شهری (در شهر باکو آذربایجان)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه باکو آذربایجان تا هتل مورد نظر)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر با تور باکو آذربایجان)، راهنمای فارسی زبان (تور لیدر آشنا به شهر باکو آذربایجان) و معرفی مراکز خرید باکو آذربایجان با تخفیف های باور نکردنی را فراهم کند. اینگونه با خیال راحت از جاذبه های مقصدتان (شهر باکو آذربایجان) لذت خواهید برد و با خاطره های خوبی از سفر به باکو آذربایجان بازخواهید گشت.

اگر بخواهیم در مورد آب و هوای باکو بگوییم حتما باید از زمستان های سرد و پربارش آن حرف بزنیم و البته نباید تابستان های نسبتا گرم آن را هم فراموش کنیم. بنابراین به نظر می رسد بهترین زمان سفر به آذربایجان و باکو در ابتدای بهار و پاییز باشد، به هرحال یادتان باشد که پیش از سفر آب و هوای آذربایجان را در زمان سفرتان کنترل نمایید و سپس اقدام به رزرو تور آذربایجان نوروز 98 نمایید.

مقاصد برتر گردشگری در نزدیکی ایران

نظر شما