شناسهٔ خبر: 29933421 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان:

مردم عرب خوزستان همواره مشت‌ محکمی بر دهان استکبار زده‌اند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج  از اهواز، سردار حسن شاهوارپور صبح امروز در همایش تجدید بیعت نخبگان عشایر عرب خوزستان با ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی در اهواز، اظهار کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی حساسیت‌هایی وجود دارد و ما باید وحدت، یکدلی و صف واحدی که داشته‌ایم را مرور و یادآوری کنیم.

وی افزود: قطعا جمع شدن نخبگان، بزرگان، شیوخ و سادات عزیز در این همایش، پیام وحدت و یکدلی را منتشر می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: نکته دیگر پشتیبانی از ولایت فقیه است، توفیق ما این است که شیعه هستیم و گذشتگان ما نیز اینگونه بوده‌اند؛ همان‌طور که در این چهل سال این امانت حفظ شده پس از این نیز در سایه ائمه اطهار(ع)، امام زمان(عج) و ولایت فقیه این مسیر نورانی را ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: مردم ما و خصوصا عشایر عرب، همیشه مشت‌ محکمی بر دهان استکبار زده‌اند؛ از زمانی که روباه پیر یعنی انگلیس قصد تجاوز به خاک ما را داشت، عشایر عرب درس بزرگی به آن‌ها دادند . این موضوع بارها در تاریخ تکرار شد.

شاهوارپور با بیان اینکه دشمنان ما رو به اضمحلال هستند و این وعده الهی است، عنوان کرد: امروز مردم ایران و خوزستان در سایه ولایت فقیه استوار ایستاده‌اند و اقتدار ایران اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست.

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: از پیام‌های دیگر این همایش، ادامه پیدا کردن راه شهدا است، شهدایی مثل سردار علی هاشمی که در کنار عشایر مرزنشین ما در برابر دشمن ایستاد و امروز می‌بینیم الگوی جوانان ما است؛ باید راه این شهدا را علمداری کنیم و ادامه دهیم که البته این مسئله را جوانان ما در دفاع از حریم اهل بیت(ع) ثابت کردند.

وی اظهار کرد: تفکر ناب شیعه و ولایت تفکری بوده که همواره بر اساس آن مردم و عشایر عرب مقاومت را ادامه می‌دهند هر چند که دشمنان همه جوره سعی در تحریم ما دارند.

نظر شما