شناسهٔ خبر: 29932975 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه 9 دی حرکتی مردمی برای حمایت از انقلاب اسلامی بود

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نهم دی سال 88 را می توان خودجوش ترین حرکت مردمی برای حمایت از انقلاب اسلامی برشمرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در ستاد برگزاری مراسمات نهم دی استان زنجان افزود: در این حماسه عظیم و مردمی خبرگزاری های خارجی حضور مردم تهران را حدود 6 میلیون نفر تخمیت زدند، اما تا هشت میلیون نفر هم این رقم گفته می شود.
وی اظهار داشت: تمام ادارات و ارگان ها امسال محیط پیرامونی مجموعه خود را به همین مناسبت تزئین کرده و نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: در این حماسه مردم جلوتر از همه وظیفه خود را انجام دادند و همین مسئله در دی ماه سال گذشته در جریانات ناآرامی های زنجان نیز خود را نشان داد و با هدایت به موقع هیات های مذهبی شاخص زنجان و حضور گسترده مردم در صحنه این ناآرامی نیز خنثی شد.
امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: اهمیت مراسم بزرگداشت 9 دی در سالجاری به 2 دلیل اهمیت ویژه دارد، نخست اینکه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم و دوم اینکه حرکت سال گذشته در ایجاد نا آرامی ها دشمن ناکام ماند.
وی اظهار داشت: نیاز جامعه امروز ما و همچنین مسئولان شناخت دوست و دشمن و اقدام به موقع در همه مواقع است، تا بتوانیم در مقابل فتنه انگیزی دشمن مقاومت و ایستادگی کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد: باید تمام اقدامات ستاد توسط دستگاه های عضو، نمود بیرونی داشته باشد و مردم از کارهای انجام گرفته مطلع شوند.
حجت الاسلام خاتمی گفت: ما به عنوان متولی امر باید بستر را برای حضور مردم فراهم کنیم و از مردم انتظار داشته باشیم تا در صحنه حضور داشته باشند.
به گزارش ایرنا، نهم دی سال 88 مردم ایران اسلامی در تمام نقاط کشور به حمایت از انقلاب، ولایت فقیه و حفظ شعائر اهل بیت (ع) در نهم دی به خیابان ها آمده و حماسه بزرگی را رقم زدند.
3216/8068

برچسب‌ها:

نظر شما