شناسهٔ خبر: 29932764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جایگاه نخست کشوری البرز در حمایت از تولید

622 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در البرز توزیع شده است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت: در حال حاضر 622 میلیارد تومان تسهیلات در سطح استان توزیع شده است که می تواند نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تعیین شده در راستای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی داشته باشد.

عباد الله کامکار در یکصد و چهارمین جلسه رفع موانع تولید و ستاد تسهیل گفت: تا کنون 481 میلیارد تومان در رونق تولید و 141 میلیارد تومان سرمایه ثابت به واحدهای تولیدی پرداخت شده که بالغ بر 622 میلیارد تومان است.

وی افزود: البرز هم اکنون با پرداخت بیش از 622 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در بخش رونق تولید رتبه نخست کشور را داراست.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز با بیان اینکه همچنین در بازسازی ونوسازی رتبه دوم کشوری را داراست، افزود:  امروز حفظ و ارتقای این ظرفیت ها یک ضرورت غیرقابل اجتناب است.

کامکار گفت: 16 درصد اعتبارات رونق تولید کشور را استان البرز جذب کرده است.

وی افزود: انتظار ما از بانک های خصوصی استان این است که همانند بانک های دولتی در اعطای تسهیلات و تعهد اشتغال تولید و رفع موانع تولید داشته باشند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز افزود: امروز 3 واحد تولیدی و صنعتی دعوت به عمل آمد و مشکلات بانکی،‌ مالیاتی و محیط زیست و موانع موجود  این واحدهای تولیدی با حضور مسئولین دستگاه های ذی ربط  دستگاه‌های اجرایی،‌ تسهیلات سرمایه در گردش و یا موارد فنی از جمله موضوعاتی است که در این کارگروه مطرح شد.

نظر شما