شناسهٔ خبر: 29932645 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بوی پول دلالان فوتبال را به تبریز کشاند

بازار شایعات نقل و انتقالاتی از فعالیت مجدد باشگاه تراکتور سازی در جذب بازیکن خبر میدهد و این موضوع مورد توجه دلالان فوتبال قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که هنوز فصل نقل و انتقالات نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال شروع نشده است، اما بازار شایعات داغ داغ است. باشگاه تراکتورسازی که در نقل و انتقالات نیم فصل اول توانست بهترین عملکرد در جذب بازیکنان تراز اول داشته باشد قصد دارد روند رو به رشد خود را ادامه دهد و زنوزی مالک این باشگاه دوباره روی ستاره های خارجی و داخلی دست گذاشته است.

با توجه به اینکه استوکس و اروین 2 بازیکن خارجی تراکتورسازی به بهانه های مختلف این تیم تبریزی را ترک کردند و به کشورشان بازگشتند تراکتورسازان قصد دارند بازیکنان با کیفیت خارجی و داخلی جذب کنند تا کمبود این 2 بازیکن را در خط حمله جبران کنند.  

در حالی که این روزها  نام بازیکنان بزرگ خارجی از جمله یحیی توره بازیکن سابق بارسلونا و منچستر سیتی، وین رونی بازیکن سابق منچستر یونایتد و هری کین  بازیکن تاتنهام و تیم ملی انگلیس مطرح شده است اما طبق اعلام باشگاه تراکتورسازی هیچ صحبتی با گزینه های مطرح شده صورت نگرفته و در حد گمانه زنی رسانه هاست. 

باشگاه تراکتورسازی هنوز فعالیت نقل و انتقالاتی خود را درباره جذب بازیکنان خارجی شروع نکرده است و برخی از دلالان و مدیربرنامه ها  با نام بردن بازیکنان بزرگ بازار گرمی می کنند. 

البته گفته می شود رضا قوچان نژاد، مهدی طارمی و یونس شاکری که در چند روز گذشته به عنوان گزینه های خرید تراکتورسازی نام برده شدند از شانس بیشتری برای پیوستن به این تیم تبریزی برخوردار هستند. 

گفتنی است فصل نقل و انتقالات از 16 دی ماه برگزار می شود و باشگاه تراکتورسازی در موعد مقرر فعالیت خود را برای جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی شروع می کند. 

بیشتر بخوانید:  

جانشینان بازیکنان خارجی تراکتورسازی از کدام کشور می‌آیند؟

ماجرای قرارداد بازیکن تراکتورسازی با تیم فوتبال یونانی

اسدی: اصول حرفه‌ای باشگاه تراکتورسازی را زیر پا نمی‌گذاریم

انتهای پیام/ 

واکنش باشگاه تراکتورسازی به خبر جذب ستاره های خارجی 

نظر شما