شناسهٔ خبر: 29932588 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گل محمدی: سازمان لیگ کمک بزرگی به استقلال کرد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران گفت: ما باید هفته دوازدهم با استقلال بازی می کردیم و در آن زمان این تیم شرایط خوبی نداشت اما مسئولان با تغییر زمان مسابقه کمک بزرگی به حریف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی پدیده مشهد و استقلال تهران با اشاره به حساسیت این مسابقه اظهار داشت: هر دو تیم به دنبال پیروزی در این مسابقه هستند و هر تیمی تمرکز داشته باشد سه امتیاز مسابقه را بدست خواهد آورد.
وی افزود: ما باید هفته دوازدهم باید با استقلال بازی می کردیم که این مسابقه به این زمان موکول شد. این کار باعث شد کمک زیادی به استقلال شود و آنها در بدترین شرایط خود با مسابقه ندهند.
گل محمدی خاطرشان ساخت: اینکه بازی هفته دوازدهم در هفته پانزدهم برگزار شود به ماهیت لیگ لطمه می زند. در هر صورت بازی لغو شد و عیبی ندارد.
سرمربی پدیده در باره فهرست اولیه تیم ملی که از سوی کارلوس کی روش اعلام شد گفت: کی روش انتخاب های خاص خود را دارد و ما هم به آن احترام می گذاریم. همیشه این احترام وجود دارد ولی وقتی خودم را جای بازیکنی می گذارم که در لیگ بازی می کند باید بدانم معیار دعوت شدن به تیم ملی چیست.
او افزود: نمی دانم معیار دعوت از بازیکنان چیست، بازیکن چند ماه مصدوم است یا در تیمش بازی نمی کند اما به تیم ملی دعوت می شود. به نظر من لیگ ما از سوی کادرفنی تیم ملی به خوبی دیده نمی شود و امیدوارم کی روش پاسخگوی این کم لطفی بزرگ باشد.
گل محمدی در خصوص مشکلات مالی باشگاه پدیده گفت: خیلی از مشکلات مالی پدیده هنوز پابرجاست و ما با مشکلات بسیار بدی روبه رو هستیم. به خاطر مشکلات باشگاه، یکی دو ماه است که با توپ های کهنه تمرین می کنیم. امیدوارم سازمان لیگ در بحث توپ ورود کند و به ما حداقل توپ بدهد.
ورزشی**م.ت**9118

نظر شما