شناسهٔ خبر: 29932559 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وزیر جهاد کشاورزی:

قیمت خرید هر کیلوگرم شیرخام از دامداران 2000 تومان است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: براساس مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار، قیمت خرید هر کیلوگرم شیرخام از دامداران 2000 تومان تعیین و اعلام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمود حجتی»، وزیر جهاد کشاورزی، در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: متعادل سازی قیمت فرآورده های لبنی و گوشت مرغ نیازمند حضور سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و دستگاه های نظارتی است تا اجحاف در حق مصرف کنندگان نشود.

وی افزود: براساس مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار، قیمت خرید هر کیلوگرم شیرخام از دامداران 2000 تومان تعیین و اعلام شده است.

وزیر جهادکشاورزی درباره بازتاب ارایه کارت ملی برای دریافت گوشت منجمد در شبکه های مجازی گفت: این اقدام برای مدیریت و محدودیت در عرضه گوشت منجمد یارانه ای است زیرا عده ای گوشت منجمد یارانه ای را دریافت و با نرخ آزاد در بازار می‌فروختند. این محدویت برای پوشش جمعیت بیشتر است.

حجتی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره عبور قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ از مرز 12 هزارتومان در بازار بیان کرد: ارزیابی های ما و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نشان می‌دهد که اکنون قیمت منطقی هر کیلوگرم گوشت مرغ در بازار باید نزدیک 10 هزار تومان باشد و عرضه این محصول با قیمت هایی بیش از این، اجحاف در حق مصرف کنندگان است.

نظر شما