شناسهٔ خبر: 29932243 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

​​همزمان با هفته پژوهش صورت می‌گیرد؛

تجلیل از پژوهشگران رضوی در کتابخانه و موزه ملی ملک

موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، 25 آذر همزمان با هفته پژوهش، از پژوهشگران برتر سال 1397 در زمینه‌های تاریخی و نسخه‌های خطی این گنجینه، علی‌بن موسی‌الرضا (ع) و آستان قدس رضوی، حاج حسین آقا ملک و فرهنگ وقف تجلیل می‌کند.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر کتابخانه و موزه ملی ملک در سال 1397، از ساعت 15 یکشنبهه 25 آذر همزمان با آغاز هفته پژوهش برگزار می‌شود.
 
این آئین، سرآغاز برنامه‌های ویژه هفته پژوهش در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران خواهد بود که در آن، پژوهشگرانی که در یک سال گذشته در زمینه‌های گوناگون مرتبط با این موقوفه به‌ویژه آثار تاریخی و نسخه‌های خطی این گنجینه، حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) و آستان قدس رضوی، حاج حسین آقا ملک و فرهنگ وقف، آثاری در قالب‌های مقاله و کتاب تولید کرده‌اند، تجلیل می‌شوند.
 
کتابخانه و موزه ملی ملک همچنین مجموعه‌ای از برنامه‌های مختلف در گستره فرهنگ، هنر و دانش‌های اسلامی- ایرانی را تا پایان آذر 1397 به مناسبت هفته پژوهش برگزار می‌کند. نشست‌های تخصصی- کاربردی و کارگاه‌های آموزشی، بخشی از این برنامه‌ها خواهد بود.  
 
علاقه‌مندان به حضور در این آئین می‌توانند از ساعت 15 یکشنبه 25 آذرماه به کتابخانه و موزه ملی ملک واقع در تهران، میدان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق) مراجعه کنند.
 

نظر شما