شناسهٔ خبر: 29930681 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مدیرکل ارشاد گیلان خبر داد:

برگزاری جشنواره انقلاب در گیلان

گروه اجتماعی - فاضلی از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی با هدف بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از آذر لغایت اسفند در گیلان خبر داد.

صاحب‌خبر -

برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری انقلاب در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان امروز، 21 آذرماه در جمع خبرنگاران‌ از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: جشنواره فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی در بخش های قرآنی، موسیقی، فیلم، عکس، شعر، هنرهای تجسمی، شبهای خاطره و... از آذر لغایت اسفند سال جاری در گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی با هدف بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پاسداشت و انتقال فرهنگ انقلابی به نسل حاضر به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی این شهر برگزار خواهد شد.

این مسئول فرهنگی با اشاره به برنامه‌های جشنواره فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی در استان، افزود: بازاجرای قطعاتی از سرودهای انقلابی سال های آغازین انقلاب توسط ارکستر موسیقی گیلان، فراخوان تولید پنج نماهنگ با مضمون انقلاب، فراخوان تولید 40 پوستر با مضمون انقلاب، برپایی نمایشگاه عکس میدانی انقلاب در 40 میدان شهر رشت و برگزاری شب های فیلم در عمارت تاریخی شهرداری رشت از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان برگزاری عصر شعر انقلاب اسلامی، شب های خاطره با عنوان «نقل انقلاب» در 40 مسجد استان، کرسی‌های تلاوت قرآن در شهرهای رشت، انزلی، لاهیجان و تالش و تکریم خانواده‌های شهدای انقلاب را از دیگر برنامه‌های این جشنواره فرهنگی و هنری دانست.

انتهای پیام

نظر شما