شناسهٔ خبر: 29928947 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

تایید میزبانی اردبیل از لیگ ملت‌ها توسط FIVB

رئیس هیات والیبال اردبیل گفت: میزبانی اردبیل از هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال توسط FIVB تایید و به فدراسیون ابلاغ شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، نادر فلاحی با اعلام این خبر افزود: پس از بازدید کریستین واسمر ناظر و مسئول برگزاری رویدادهای جهانی والیبال از امکانات اردبیل، میزبانی اردبیل از هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال توسط فدراسیون جهانی تایید و به فدراسیون والیبال ابلاغ شده است. 

رئیس هیات والیبال اردبیل با اشاره به تشکیل دبیرخانه ستاد میزبانی مسابقات لیگ جهانی والیبال در فدراسیون والیبال، اضافه کرد: مدیران کل ورزش اردبیل و ارومیه با حضور در این ستاد تفاهمنامه مالی و اجرایی با فدراسیون را امضاء خواهند کرد تا بر اساس آن تقسیم کار و شرح وظایف مشخص شود. 

به گفته فلاحی میزبانی استان اردبیل تایید شده و قرار است تیم‌هایی که از ترکیه به تبریز می‌آیند و با اتوبوس راهی اردبیل ‌شوند. 

وی افزود: در این بازی‌ها تیم‌های ملی فرانسه، پرتغال و استرالیا به اردبیل می‌آیند. 

رئیس هیات والیبال اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه صرفا نواقصات جزیی در سالن رضازاده وجود داشت فدراسیون جهانی دیگر ناظری به اردبیل نخواهد فرستاد و کلیه پیگیری‌ها توسط فدراسیون والیبال کشورمان انجام خواهد شد. 

به گفته رئیس هیات والیبال اردبیل ایران در مسابقات لیگ جهانی سال آینده دو هفته پیاپی میزبان این لیگ خواهد بود که هفته اول در ارومیه و هفته دوم در اردبیل برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما