شناسهٔ خبر: 29928666 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درگیری در فریدونکنار با شلیک گلوله در بیمارستان خاتمه یافت

ساری- ایرنا- درگیری خیابانی چند جوان با سلاح سرد در شهر فریدونکنار که بامداد امروز چهارشنبه رخ داد به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر کشانده شد و خساراتی به این مرکز درمانی وارد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سه جوان بامداد امروز در یکی از خیابان های شهر با سلاح سرد با هم درگیر شدند که پس از زخمی کردن یکدیگر، 2 نفر صحنه دعوا را ترک کردند ولی شخص سوم با این تصور که حریفانش به بیمارستان انتقال یافتند، به این مرکز درمانی حمله کرد.
شاهدان عینی گفتند که این جوان چاقو به دست و عربده کشان به بیمارستان حمله ور و داخل آن شد.
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار هم در این باره به خبرنگا رایرنا گفت: خوشبختانه آسیبی به هیچ کدام از پرسنل و بیماران بیمارستان وارد نشد و موضوع با دخالت و ورود بموقع ماموران انتظامی و مصدوم کردن ضارب از ناحیه پا با شلیک گلوله و دستگیری وی خاتمه یافت.
سید محمد حسن ساتری افزود: متاسفانه ضارب پیش از دستگیری شیشه تعدادی از پنجره ها و در ورودی بیمارستان را شکست و به وسائل درمانی هم آسیب رساند.
شهرستان فریدونکنار با 70 هزار نفر جمعیت یکی از شهرستان های ساحلی و بندری گردشگر پذیر مازندران است که سالانه میزبان حدود پنج میلیون نفر شب اقامت است.
بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار تنها بیمارستان این شهرستان است که حدود 200 تخت ظرفیت دارد.
این بیمارستان دارای بخش های داخلی، جراحی، زنان و زایمان، جراحی مغز و اعصاب، کودکان، نوزادان، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، ارولوژی، آی سی یو ICU و سی سی یو CCU و همچنین بخش دیالیز است.
9919/1654

نظر شما