شناسهٔ خبر: 29928618 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دومین دوره مسابقات گرنداِسلم 2018 – چین؛

مردانی، نماینده آمریکا را شکست داد/ کره جنوبی حریف سجاد در مرحله یک چهارم

سجاد مردانی تکواندوکار سنگین وزن کشورمان در نخستین دیدار موفق شد نماینده آمریکا را با برتری در سه راند از پیش رو برداشته و راهی مرحله بعد شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین دوره مسابقات گرنداِسلم تکواندو از صبح امروز (چهارشنبه - 21 آذرماه) با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه مردان و زنان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» چین آغاز و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.

مرحله یک هشتم مسابقات اوزان 80- و 80+ کیلوگرم مردان و اوزان 67- و 67+ کیلوگرم زنان از ساعت 4:30 صبح (به وقت تهران) فردا (چهارشنبه - 21 آذرماه) در حال برگزاری است که سجاد مردانی به عنوان نماینده ایران دقایقی پیش به مصاف حریفش رفت.

سجاد امروز و در نخستین گام با «استفن لامبدین» از آمریکا مبارزه کرد که با نتیجه 3 بر یک (راند یک: 7 بر 5/ آمریکا - در راند دو: 5 بر 2/ سجاد - راند سه: 4 بر4 – راند طلایی: 2 بر صفر/ سجاد) به برتری رسید.

نماینده وزن 80+ کیلوگرم کشورمان در مرحله یک‌چهارم با «گیل یانگ بیوئن» از کره جنوبی دیدار می‌کند.

رقابت های مرحله یک چهارم روز جمعه، نیمه نهایی روز شنبه و مبارزات رده بندی و فینال روز یکشنبه انجام خواهد شد.

هدایت تکواندوکاران اعزامی برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی است.

گفتنی است؛ به قهرمان این رقابت‌ها 70 هزار دلار (49 هزار دلار برای بازیکن و 21 هزار برای مربی)، نایب قهرمان 20 هزار دلار (14 هزار برای بازیکن و 6 هزار برای مربی) و نفر سوم 5 هزار دلار (3500 دلار برای بازیکن و 1500 دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.

نظر شما