شناسهٔ خبر: 29928509 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

محمود فکری به شاهین برمی‌گردد

محمود فکری در بازی پایانی شاهین شهرداری بوشهر که با شکست دو بر یک در برابر سرخپوشان پاکدشت همراه بود از سمت خود به صورت کتبی استعفاء داد و بوشهر را ترک کرد!

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، میزان پرداختی به بازیکنان و کادر فنی این تیم در پایان نیم فصل نخست دسته اول 30 درصد بود در حالی که قرار بود این مبلغ در ابتدای فصل به بازیکنان پرداخت شود و همین بهانه ای شد که محمود فکری بعد از طرح استعفای خود به صورت شفاهی این بار به صورت کتبی استعفاء کند.

 

با اعلام باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در ابتدای فصل مبلغ 7 میلیارد تومان برای حمایت از تیم توسط شورای شهر مصوب شده بود اما در ادامه به تیم اعلام شد بودجه ای که به تیم تخصیص یافته است 4 میلیارد تومان است که باید 1.5 میلیارد تومان آن به بدهی های گذشته اختصاص یابد. گفته می شود بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان در نیم فصل نخست هم از سوی مدیر عامل تهیه دیده شده است و همین بهانه ای شد که محمود فکری در پایان نیم فصل نخست از سمت خود استعفاء کند.

 

به دنبال استعفای محمود فکری اعضای شورای شهر بوشهر در تلاش هستند که با تعیین بودجه کافی برای تیم با استفاده از متمم ها سرمربی تیم را راضی به بازگشت کنند. محمود فکری در واکنش به این خبر می گوید:« من از نظر اخلاقی به این تیم تعهد دارم اگر فضای همکاری مهیا شود شاید دوباره به شاهین برگردم چون دوست دارم در تیمی کار کنم که مدعی صعود باشد و در روز آخر نگویم کم و کاستی از طرف من، بازیکنان یا مدیریت و پشتیبانی باشگاه بود که لیگ برتری نشدیم. باید همه تلاش‌مان را برای موفقیت آنجام بدهیم.»

نظر شما