شناسهٔ خبر: 29928480 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مدیرکل فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش‌ و پرورش:

۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان‌های کشور اختصاص یافته است

سید محسن حسینی مقدم از تخصیص ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان‌های کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سید محسن حسینی مقدم مدیرکل دفتر فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش در دیدار با مدیران هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای شهر شیراز و برخی از مناطق استان فارس ضمن تشریح برخی از برنامه‌ها و اولویت‌های وزارت آموزش‌ و پرورش در بخش فنی‌وحرفه‌ای، اظهار کرد: کیفیت‌بخشی برنامه‌های دفتر فنی و حرفه‌ای اولویت اصلی آموزش‌ و پرورش است.

وی با اشاره به برخی از تغییرات ایجاد شده در نظام جدید آموزشی، افزود: با توجه به استقرار پایه دوازدهم و سه‌ ساله شدن هنرستان‌ها در سال جاری، باید کیفیت آموزشی ارائه‌ شده در طی سال‌های اخیر را مورد واکاوی قرار داده و برای سال‌های بعد برنامه‌ریزی‌های بهتری داشته باشیم.

مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای وزارت آموزش‌ و پرورش افزود: در سال جاری پیش‌بینی ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین تجهیزات مورد نیاز هنرستان‌ها صورت گرفته است که این بودجه در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: آموزش و ارزشیابی مبتنی بر شایستگی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای دنبال می‌شود و باید این شیوه آموزش به‌خوبی مراقبت شده و در همه هنرستان‌ها اجرا شود.

حسینی‌ مقدم ضمن تشریح آخرین دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های وزارتی در حوزه فنی و حرفه‌ای در قالب جلسه پرسش و پاسخ به سؤالات تخصصی مدیران هنرستان‌ها در رابطه با نظام آموزشی جدید و استقرار پایه دوازدهم در هنرستان‌ها پاسخ داد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

نظر شما