شناسهٔ خبر: 29928250 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

ایرج دانایی‌فر، پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال درگذشت

همشهری آنلاین: ایرج دانایی‌فر، پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران و استقلال به علت عارضه کبدی در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ایرج دانایی‌فر، مهاجم سرشناس فوتبال ایران و باشگاه استقلال به عنوان اولین گلزن تیم ملی درتاریخ رقابت‌های جام جهانی بعد از چند هفته مبارزه با بیماری کبد در حالی که برای انجام پیوند در بیمارستان شیراز بستری بود، یک روز بعد از به کما رفتن درگذشت.

دانایی‌فر در جام جهانی ۱۹۷۸ زننده تنها گل ایران در جریان شکست ۴-۱ مقابل پرو، اولین گل تاریخ تیم ملی در این تورنمنت بزرگ را به نام خود ثبت کرد و در کنار این افتخار سال‌ها به عنوان مهاجم اول استقلال به افتخارات بسیار زیادی با این باشگاه دست یافت و از محبوبیت و وجه خاصی نیز در میان طرفداران این تیم برخوردار بود.

این چهره سرشناس که طی دو هفته گذشته وضعیت جسمانی نامساعدی پیدا کرد تا به تجویز پزشکان پیوند کبد را در دستور کار قرار دهد، راهی شیراز شد اما ظرف مدت چند روز حال جسمانی او وخیم گزارش شد و در حالی که از دیروز به کما رفته بود، ساعاتی قبل خبر تلخ درگذشت او توسط دوستان و خانواده‌اش مخابره شد تا ورزش ایران یکی دیگر از چهره‌های سرشناس خود را از دست بدهد.

همشهری آنلاین نیز این ضایعه را به خانواده ایشان و جامعه فوتبال کشور تسلیت می‌گوید.

نظر شما