شناسهٔ خبر: 29928013 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

فلاح‌رفیع در جمع دانشگاهیان:

برنامه «بازگشت به دانشگاه» مجوز شورای نظارت نداشت

مسئول نهاد دانشگاه تربیت مدرس درباره برگزاری برنامه‌ای با حضور تعدادی از محکومین سال‌های 78 و 88 در این دانشگاه گفت: بنده کتبا و شفاها مخالفت خود را با این نشست خلاف آیین نامه و غیر قانونی اعلام کرده بودم.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، حجت‌الاسلام فلاح رفیع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس در مسجد قدس این دانشگاه در جمع دانشگاهیان درباره حضور تعدادی از محکومین سال‌های 78 و 88 در برنامه‌ای با عنوان « بازگشت به دانشگاه» گفت:  این برنامه که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد از چند جهت جای تأسف دارد. این نشست مجوزی از شورای نظارت دانشگاه دریافت نکرده بود. البته بعضی از اعضای شورای نظارت موافق این برنامه بودند اما من به طور شفاهی و کتبی درباره خلاف آیین نامه بودن این نشست و عواقب آن تذکر دادم.

فلاح‌رفیع تصریح کرد: بنای شورای نظارت بر این بوده و آن را به تشکل ها هم اعلام کرده بودیم که از دعوت کسانی که دارای محکومیت قضایی و نیز تنش زا هستند پرهیز شود. علیرغم این اعلام و آشکار بودن این امر، این دسته از افراد به برنامه مذکور دعوت شدند.

وی یادآور شد: دعوت شدگان در این نشست مطالبی را عنوان کردند که ساختار شکنانه و علیه نظام و مصالح عمومی بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس گفت: در این نشست رفتارهای تنش زا و بعضا در راستای فتنه سال 88 صورت گرفت. بنده کتبا و شفاها مخالفت خود را با این نشست خلاف آیین نامه و غیر قانونی اعلام کرده بودم.

حجت الاسلام فلاح رفیع تاکید کرد: بخشی از دانشگاه با پاره ای کمک های خارج از عرف به این برنامه، این تلقی را ایجاد کردند که برنامه مذکور از سوی دانشگاه برگزار می‌شود و این نیز جای تأسف دارد و امیدوارم در آینده شاهد اینگونه برخوردها نباشیم.

نظر شما