شناسهٔ خبر: 29927336 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روز جمعه و اوایل هفته آینده

هوای مناطق ساحلی هرمزگان ناپایدار می شود

بندرعباس- ایرنا- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: روز جمعه هفته جاری و اوایل هفته آینده با تاثیر موج بارشی، مناطق ساحلی هوای استان ناپایدار می شود و در سایر نقاط استان شرایط آرام است.

صاحب‌خبر -

مرضیه سی سی پور روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: در این مدت بارش باران در جاسک، سیریک، مناطق جنوب میناب و مناطق شرق تنگه هرمز پیش بینی می شود.
وی بیان داشت: در اواخر پنجشنبه و جمعه هفته جاری نیز با تاثیر موج تراز میانی جوی در مناطق دریایی عمان و نقاطی از شرق تنگه هرمز افزایش ابرناکی، رگبار پراکنده باران و رعد و برق و افزایش باد پیش بینی می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: شرایط دریایی استان نیز در روزهای پایانی هفته جاری مناسب است اما با توجه به تاثیر موج ناپایدار در دریای عمان توصیه می شود شناورهای سبک از تردد در این محدوده خودداری کنند.
سی سی پور گفت: در این مدت افزایش سرعت باد در دریای عمان و شرق تنگه هرمزگان به 30 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج به یک متر می رسد.
وی اضافه کرد: امروز چهارشنبه نیز شرایط آرام و پایداری در هرمزگان حاکم است و دمای کمینه در این روز بین 1 تا 2 درجه سانتیگراد کاهش یافته است.
این مسوول ادامه داد: انتظار است از اوایل هفته آینده نیز شاهد کاهش دمای کمینه در استان هرمزگان باشیم.
وی یاد آورشد: امروز چهارشنبه حاجی آباد با 6 درجه سانتگیراد خنک ترین و میناب با 29 درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای هرمزگان گزارش شده است.
7195/6048

نظر شما