شناسهٔ خبر: 29924779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از 417 مدال آور مسابقات ورزشی در گلبهار

417 مدال آور مسابقات ورزشی استانی، کشوری، آسیایی و جهانی شهر جدید گلبهار طی مراسمی با حضور مدیران استانی و شهرستانی تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این مراسم گفت: 417 ورزشکار گلبهار پارسال در رشته های کشتی، کونگ فو، ووشو، والیبال، بدمینتون، دو و میدانی، تنیس روی میز، تکواندو، جودو، دوچرخه سواری، ژیمناستیک، کبدی، فوتسال و کاراته صاحب رتبه و مدال شدند.

فرزاد فتاحی افزود: از این تعداد 292 نفر زن و 125 نفر مرد هستند که تعداد آنان در مقایسه با سال 1395 حدود 45 درصد افزایش داشته است.

مسوول نمایندگی ورزش و جوانان گلبهار نیز در این مراسم گفت: پارسال دو هزار و 200 ورزشکار و در نیمه اول امسال هزار و 190 ورزشکار در گلبهار سازماندهی شدند.

حسن خالقی مقدم افزود: هم اکنون 90 درصد فضاهای ورزشی موجود در شهر جدید گلبهار به فضاهای روباز ورزشی اختصاص دارد و از سال 1395 تاکنون 16 زمین ورزشی روباز به فضاهای ورزشی این شهر افزوده شده است.

به گفته وی، سرانه ورزشی فضاهای سرپوشیده در شهر جدید گلبهار هشت سانتی مترمربع است که این مقدار برای شهر 70 هزار نفری گلبهار مطلوب نیست.

وی با اشاره به فعالیت 25 هیات ورزشی در شهر جدید گلبهار، از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خواست اعتبار لازم را برای تجهیز و احداث اماکن ورزشی گلبهار اختصاص دهند.

نظر شما