شناسهٔ خبر: 29924718 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اسید' صندلی های تئاتر گیلان را پر کرد

رشت - ایرنا - نمایش اسید به کارگردانی محمد شکوری و نویسندگی امیر دژاکام، مخاطبان تئاتر را در گیلان جذب و سالن تئاتر استان را مملو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تئاتر یاد شده که ترکیبی از طنز ، تراژدی ، موسیقی کلاسیک و فولکلور است ،با موضوع آسیب های اجتماعی بر روی صحنه رفته و با بازی فاطمه رحمانی، سعید قربانی و محمد شکوری در پی بازگشت معنویت کمرنگ شده است.
محمد شکوری ضمن ابراز خرسندی از استقبال مخاطبان تئاتر از نمایش اسید گفت: نام نمایش نمادیست از رنگ و رخ باختن معنویت که هویت را می شوید و زندگی او را مغشوش و در نهایت به از بین بردن خود و عزیزانش منجر می شود.
وی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون این تئاتر چهار شب اجرا را پشت سر گذاشته و طی این اجرا بیش از یک هزار و 500 نفر به تماشای اسید نشستند .
وی ادامه داد: متاسفانه کمبود سالن نمایش منجر به محدود بودن اجرا می شود و بر همین اساس ناچاریم این نمایش پر مخاطب را در روزهای محدود اجرا کنیم.
شکوری حمایت مخاطبان از هنر تئاتر در گیلان خوب توصیف و اظهار امیدواری کرد فراهم شدن شرایط بهتر اجرا، حضور مخاطبان را افزایش دهد.
نمایش اسید از هفدهم آذرماه جاری بر صحنه تئاتر گیلان قرار گرفته و امشب (بیست و یکم آذر) آخرین شب اجرای را پشت سر می گذارد.
1881 / 2007

نظر شما