شناسهٔ خبر: 29924154 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

اجرای عجیب بازیگر شدن علی سلیمانی در «اقیانوس آرام»

در بخش مهمان‌ بزرگسال، چهارشنبه شب علی سلیمانی، بازیگر و چهره آشنای آثار دفاع مقدس، با طنازی از تجربیات نوجوانی خود می‌گوید.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «اقیانوس آرام»، در هفته پنجم پخش این برنامه که پس از سال‌ها به طور اختصاصی برای نوجوانان طراحی شده، ٣ مهمان جدید از تجربیات خود برای نوجوان‌ها می‌گویند.

در بخش مهمان‌ بزرگسال، چهارشنبه شب علی سلیمانی، بازیگر و چهره آشنای آثار دفاع مقدس، با طنازی از تجربیات نوجوانی خود می‌گوید.

جمعه شب نیز دکتر نصر اصفهانی، رئیس مرکز رویان با حضور در برنامه از روزهای نوجوانی و رابطه‌اش با پدر خود تعریف می‌کند.

همچنین در بخش نوجوان، پنج‌شنبه شب محدثه باقری، فرزند شهید باقری از شهدای مدافع حرم مهمان برنامه است و از تجربه حضورش در ساخت یک فیلم مستند برای هم‌سن و سال‌های خود می‌گوید.

«اقیانوس آرام»، که سال گذشته به صورت زنده پخش می‌شد، در سری دوم با تغییر فضا به سمت موضوعات مختلف نوجوانانه رفته و تلاش می‌کند در هم‌کلامی با نوجوان‌های مختلف، آسیب‌ها و چالش‌های این رده سنی حساس را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی «اقیانوس آرام»، قسمت سیزدهم این برنامه که خود نوجوان‌ها در ساخت و تولید آن مشارکت دارند، ساعت ٢١ امشب از شبکه دو پخش خواهد شد.

«اقیانوس آرام» محصول مرکز اوج کودک و نوجوان به کارگردانی هادی نعمت اللهی و تهیه کنندگی وحیدملتجی است که هر هفته در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ٢١ روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت.

نظر شما