شناسهٔ خبر: 29924101 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون دانشجویی و فرهنگی در گفت وگو با ایرنا :

2000 دانشجو در خوابگاه های خواجه نصیر ساکن هستند

تهران- ایرنا - معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه خواجه نصیر طوسی گفت: هم اکنون دو هزار دانشجو در خوابگاه های این دانشگاه ساکن هستند که از این تعداد حدود 700 نفر دختر و مابقی پسر هستند.

صاحب‌خبر -

عبدالحمید خشنود روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا اظهار کرد: حدود 50 درصد دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر در مقطع کارشناسی و سایرین در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند .
وی در باره اقدامات دانشگاه برای بازسازی خوابگاه ها، گفت: خوابگاه پسرانه احسان در تابستان تعمیرات اساسی شد و در خوابگاه های دانش یک و دو فضا سازی در حال انجام است.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه خواجه نصیر این موضوع را نیز گفت که در سال تحصیلی جدید طرحی از طرف مرکز مشاوره جهت نشاط افزایی و بهبود محیط عمومی خوابگاه دختران مطرح شده است .
وی افزود: در راستای این طرح دانشگاه خواجه نصیر تمامی خوابگاه های دخترانه را رنگ آمیزی و نقاشی هنری کرد.
خشنود همچنین در باره صندوق قرض الحسنه این دانشگاه گفت: صندوق قرض الحسنه نورالهدی با همکاری بانک رسالت افتتاح شده و دانشجویان متقاضی می توانند برای اخذ وام به این صندوق مراجعه کنند.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه خواجه نصیر اظهار کرد: افتتاح حساب دانشجویان در مهرماه سال تحصیلی جدید به طور رسمی آغاز شده است. پس از انجام مقدمات نهایی توسط دانشگاه، متقاضیان می توانند با توجه به شرایط صندوق برای اخذ وام اقدام نمایند.
وی افزود: پرداخت وام قرض الحسنه علاوه بر تسهیلاتی است که صندوق رفاه دانشجویان به دانش آموختگان ارائه می دهد.

**9465**1601**

نظر شما