شناسهٔ خبر: 29921880 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

عارفی:

بازگشت به گفتمان انقلاب؛ راهکار مشکلات امروزی

گروه سیاست و اقتصاد ـ مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مسئله گفتمان انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: عدالت اجتماعی، قانون، حاکمیت الله گفتمانی بوده که مردم برای آن انقلاب کردند، اما گفتمان حاکم بر اندیشه سیاسی اجرایی کشور دیدگاه و اندیشه لیبرالیسم است و طبیعی است که در این چنین اندیشه‌ای اساس پول و منافع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی عارفی، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان روز گذشته، 20 آذرماه در نشست هم‌اندیشی اساتید و مجموعه دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمان جزو برترین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است که نزدیک به 12 هزار نفر کارمند و 400 نفر عضو هیئت علمی تمام وقت دارد و جمعی از اساتید نیز به صورت پاره وقت و حق‌التدریسی فعالیت دارند.
وی با اشاره به فعالیت چهار دانشگاه علوم پزشکی در استان کرمان گفت: در مجموع سه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، جیرفت و بم، 24 هزار کارمند، حدود 800 نفر عضو هیئت علمی و 3 هزار و 750 نفر پزشک داریم و از نظر تراز علمی حرف برای گفتن در ایران و دنیا دارد.
عارفی به مسئله گفتمان انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: عدالت اجتماعی، قانون، حاکمیت الله گفتمانی بوده که مردم برای آن انقلاب کردند، اما گفتمان حاکم بر اندیشه سیاسی اجرایی کشور دیدگاه و اندیشه لیبرالیسم است و طبیعی است که در این چنین اندیشه‌ای اساس پول و منافع است.
وی تأکید کرد: اگر روزگار مردم اکنون به این شکل است طبیعی اندیشه‌هایی است که بر سه چهار دولت گذشت و قاعدتاً هم نتیجه این می‌شود که نه لیبرالیسم کامل غربی و نه اسلامی وجود دارد، بلکه شترمرغی است که نه بار می‌برد و نه تخم می‌گذارد و راهکار آن هم برگشت به گفتمان انقلاب است.
انتهای پیام

نظر شما