شناسهٔ خبر: 29921765 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بهروز عطایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خاتم اردکان مهره‌های خوبی در اختیار دارد/ در این بازی قطعا به دنبال برد هستیم

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: خاتم اردکان مهره‌های خوبی در اختیار دارد که در جریان بازی بدون شک کار را برای حریف سخت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عصر امروز در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، تیم کاله مازندران میزبان خاتم اردکان خواهد بود. تیم آملی در خانه برابر تیمی قرار می‌گیرد که در رتبه چهارم جدول قرار دارد. هر چند کاله مازندران تا پیش از این دیدار موفق به کسب 6 برد شده اما در رده هفتم جدول قرار دارد و در صورت کسب برد در این بازی می‌تواند جایگاه خود را ارتقا دهد.

در همین رابطه بهروز عطایی، سرمربی تیم کاله در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی با خاتم قطعا بازی سختی است. این تیم به تازگی از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برگشته بنابراین آمادگی خوبی دارد. علاوه بر این خاتم اردکان مهره‌های خوبی در اختیار دارد که در جریان بازی بدون شک کار را برای تیم حریف سخت می‌کند.

وی ادامه داد: تیم کاله نیز تا به اینجا نتایج خوبی کسب کرده و جایگاه خوبی در جدول رده بندی دارد. در این بازی نیز قطعا به دنبال برد هستیم تا بتوانیم خودمان را به صدر جدول و مدعیان نزدیک کنیم.

عطایی در پایان درخصوص وضعیت کلی لیگ در فصل جدید رقابت‌ها اظهار کرد: لیگ امسال شرایط خوبی دارد. بازیکن‌های جوان و خوبی در تیم‌ها حضور دارند که قطعا آینده روشنی در والیبال ایران خواهند داشت. شاید به دلیل لژیونر شدن تعدادی از بازیکن‌ها از نظر فنی تیم‌ها افت کرده باشند ولی در کل لیگ پویا و خوبی داریم.

نظر شما