شناسهٔ خبر: 29921524 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار هادیانفر در گفت‌وگو با دفاع پرس:

امنیت در پیام‌رسان‌های داخلی مطلوب است/ مدیران پیام‌‌رسان‌های داخلی باید از حریم خصوصی مردم مراقبت کنند

رئیس پلیس فتا ناجا با بیان اینکه امنیت پیام‌رسان‌های داخلی مطلوب است، گفت: مدیران پیام‌‌رسان‌های داخلی باید از حریم خصوصی و اطلاعات مردم مراقبت کنند.

صاحب‌خبر -

امنیت در پیام رسان‌های داخلی مطلوب است/ مدیران پیام‌ رسان‌های داخلی باید از حریم خصوصی و اطلاعات مردم مراقبت کنندسردار «کمال هادیانفر» رئیس پلیس فتا ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص میزان امنیت پیام‌رسان‌های داخلی و حمایت از این پیام‌رسان‌ها اظهار داشت: بر اساس مصوبات کارگروه امنیت شورای عالی فضای مجازی، وضعیت ایمنی و امنیت تمامی پیام‌رسان‌های داخل کشور بررسی شده و مورد ارزیابی فنی قرار گرفته است و از میان پیام‌رسان‌های مختلف تعدادی از آن‌ها که دارای تائیدیه‌های لازم بودند، انتخاب و معرفی شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در ارزیابی‌های صورت گرفته امنیت پیام‌رسان‌های داخلی مطلوب است و هیچ‌گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس پلیس فتا ناجا افزود: پیام‌رسان‌هایی همچون گپ و آی‌گپ، بیسفون، بله، ایتا و سروش تاکنون جزو پیام‌رسان‌های داخلی هستند که فعالیتشان از سوی مرکز ملی فضای مجازی بلامانع اعلام شده و به عبارتی مورد تایید کشور است.

سردار هادیانفر با بیان اینکه به مدیران پیام‌رسان‌های داخلی تاکید شده که باید از حریم خصوصی و اطلاعات مردم مراقبت کنند، گفت: شورای عالی فضای مجازی، مرکز ملی فضای مجازی و کمیسیون امنیت شورای عالی فضای مجازی بر عملکرد این پیام‌رسان‌ها نظارت دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما