شناسهٔ خبر: 29921449 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در گفت وگو با فارس

فکری: هشدارهایم را شوخی گرفته بودند!/شاید تیم بعدی‌ام آلومینیوم، طلا یا مس باشد!

سرمربی مستعفی شاهین شهرداری بوشهر گفت: تصور می‌کردند هشدارم برای استعفا شوخی است!

صاحب‌خبر -

محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد علت جدایی‌اش از شاهین شهرداری بوشهر گفت: در ابتدای فصل که با این تیم قرارداد بستم هدف و برنامه‌ام این بود که بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم. شروع صحبت‌ها و مذاکرات‌مان هم بر همین منوال انجام شد. اما با توجه به اینکه شاهین شهرداری اولین سال حضورش در لیگ برتر بود نیم‌نگاهی هم به این داشتند که با گرفتن نتایج خوب راضی باشند اما در مجموع هم باشگاه و هم خودم برنامه‌مان صعود به لیگ برتر بود.

وی افزود: ولی یک ماه و نیم پیش فضا به گونه دیگری رقم خورد و من دیدم که حمایت‌های لازم از تیم صورت نمی‌گیرد تا بتوانیم در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم. به همین دلیل همان زمان مصاحبه‌ای کردم و به مدیران باشگاه هشدار دادم که اگر شرایط همین‌گونه باشد نیم‌فصل از تیم جدا می‌شوم اما دوستان باز هم این هشدار را جدی نگرفتند و با توجه به اینکه تیم در صدر جدول بود فکر می‌کردند می‌خواهم آنها را بترسانم و یا به دنبال این هستم که مدیران باشگاه بودجه بیاورند و به درخواست‌‌هایم توجهی نشد.

فکری تصریح کرد: من وقتی دیدم به تیم توجهی نمی‌شود و با این شرایط نمی‌توانیم در جمع مدعیان حضورمان ادامه پیدا کند بعد از بازی آخر در نیم‌فصل استعفا کردم و فردای آن روز هم استعفای کتبی‌ام را به باشگاه اعلام کردم که آن زمان هم باز هم مدیران باشگاه تصور می‌کردند قصد ترساندن آنها را دارم و استعفایم می‌خواهد به نوعی شوک به تیم باشد اما اکنون که رفتنم جدی شده حالا به این فکر افتاده‌اند که مصوبات و متمم‌هایی را داشته باشند و بودجه لازم برای حمایت از تیم تعیین شود و از من خواسته‌ام که دوباره به تیم برگردم اما در این مدت من مذاکراتی با تیم‌های دیگر داشته‌ام و باید ببینیم قسمت چه خواهد بود آیا خانه‌نشین می‌شوم یا به تیم جدیدی می‌روم یا به شاهین شهرداری بوشهر برمی‌گردم.

سرمربی مستعفی شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به اینکه برای موفقیت و صعود یک تیم به لیگ برتر باید کار گروهی انجام شود، اظهار داشت: صعود یک تیم به لیگ برتر حاصل کار یک نفر نیست و باید یک کار گروهی هماهنگ انجام شود. اگر نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر صعود کرد حاصل یک کار گروهی بود این حرفی که می‌زنم شعار نیست. نمی‌توانم بگویم من به تنهایی نفت مسجدسلیمان را فصل گذشته به لیگ برتر آورده‌ام و نمی‌توانم بگویم فقط کار بازیکنان بود. همه اعضا دست به دست هم دادیم تا به موفقیت رسیدم. الان هم در بوشهر باید همین شرایط پیش بیاید همه باید کمک کنند و گوشه‌ای از کار را بگیرند و دنبال ایراد گرفتن و چوب لای چرخ گذاشتن نباشند و بودجه لازم هم تهیه شود.

فکری در مورد اینکه چقدر احتمال دارد به تیم شاهین برگردد، گفت: من از نظر اخلاقی به این تیم تعهد دارم اگر فضای همکاری مهیا شود شاید دوباره به شاهین برگردم چون دوست دارم در تیمی کار کنم که مدعی صعود باشد و در روز آخر نگویم کم و کاستی از طرف من، بازیکنان یا مدیریت و پشتیبانی باشگاه بود که لیگ برتری نشدیم. باید همه تلاش‌مان را برای موفقیت آنجام بدهمیو

وی در مورد اینکه شایعه شده به تیم آلومینیوم اراک می‌رود، گفت: ممکن است تیم بعدی من آلومینیوم، طلا یا مس باشد. (با خنده)

انتهای پیام/

نظر شما