شناسهٔ خبر: 29921272 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

والورده: می خواستیم پیروز شویم اما تاتنهام فشار زیادی به ما وارد کرد؛ امیدوارم سیلسن با ما بماند

نوید معصومی

سرمربی بارسلونا از عملکرد عثمان دمبله و گل او تمجید کرد و گفت مسائل داخلی، در داخل باشگاه حل می شود.

صاحب‌خبر -

طرفداری - بارسلونا در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه مقابل تاتنهام به تساوی 1-1 رسید و به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و البته این تساوی باعث صعود تاتنهام و حذف اینتر از رقابت ها شد. ارنستو والورده پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

مقابل تیمی بازی کردیم که همه کار کرد. آنها با تعداد نفرات زیاد حمله می کردند و فشار زیادی به ما آوردند. ما مالکیت توپ را نداشتیم و آنها به ما آسیب زدند اما آنها انگیزه زیادی برای صعود داشتند. ما می خواستیم پیروز شویم اما تاتنهام فشار زیادی به ما وارد کرد.

29 بازی بدون شکست؟

این رکورد از تاریخ بارسا در لیگ قهرمانان می گوید. کسب چنین رکوردی سخت است اما با داشتن بازیکنان بزرگ، این کار آسان تر می شود.

سیلسن؟

خوشحالیم که او را داریم. هر زمان بازی کند، بسیار خوب کار می کند. ما واقعا خوش شانسیم که او را در اختیار داریم. نمی دانم چه تصمیمی برای آینده اش می گیرد. ما به دو دروازه بان سطح بالا نیاز داریم. امیدوارم اینجا خوشحال باشد و با ما بماند.

دمبله؟

دمبله با استفاده از فضا،  فاصله زیادی را طی کرد و یک گل با کلاس بالا به ثمر رساند. گل او فوق العاده بود. ما همه یک تیم هستیم و همه در یک جبهه کار می کنیم. مسائل داخلی در داخل گروه حل می شود. چیزی که ما می خواهیم، صلاح همه است.

کوتینیو:

دو بار به تیرک دروازه زدیم و کوتینیو خیلی به گلزنی نزدیک بود. می توانست گل بزند اما موفق نشد. 

 

نظر شما