شناسهٔ خبر: 29921133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل صداوسیمای بوشهر:

موفقیت در جنگ رسانه‌ای نیازمند هم‌افزایی جبهه انقلاب اسلامی است

بوشهر - مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: موفقیت در جنگ رسانه‌ای نیازمند هم‌افزایی جبهه انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین ناظر سه‌شنبه‌شب در نشست با مدیرکل استان‌های خبرگزاری مهر اظهار داشت:‌ در دنیای امروز رسانه‌های مختلفی ظهور کرده‌اند که وضعیت فعالیت رسانه‌ها را به شکل نوینی تغییر داده‌اند.

وی با بیان اینکه موفقیت در جنگ رسانه‌ای نیازمند هم‌افزایی جبهه انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: افزایش تعامل و هم‌فکری و پرهیز از موازی کاری از مهمترین ضرورت‌ها در راستای مقابله با تهدیدات دشمنان است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به اینکه در استان بوشهر وضعیت خوبی در حوزه رسانه‌ها وجود دارد، ادامه داد: هم‌افزایی بسیار خوبی در سطح استان بوشهر وجود دارد و روز به روز شاهد افزایش این تعاملات هستیم.

وی با بیان اینکه بسیجی‌بودن بر همه فعالیت‌های مادی و معنوی ارجحیت دارد، خاطرنشان کرد: بسیج در هر عرصه‌ای که ورود کرده است توانسته با در دست گرفتن محوریت کارها بر مشکلات غلبه کند.

شبکه‌سازی در فضای مجازی

مدیرکل استانهای خبرگزاری مهر نیز در این نشست با اشاره به تغییرات صورت گرفته در فضای رسانه و نیازهای مخاطبان اظهار داشت: شیوه سنتی تولید برنامه نمی‌تواند مخاطبان را اقناع و جذب کرد.

مسلم معین اضافه کرد: در حوزه فضای مجازی تحولات گسترده‌ای در حال رقم‌خوردن است و باید در سمتی حرکت کنیم که از این تحولات عقب نمانیم و بتوانیم در این فضا اثرگذاری لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای شبکه‌سازی در فضای مجازی، تصریح کرد: تلاش داریم که گردان‌های سایبری را که رهبر معم انقلاب اسلامی از تعمبیر لشکر سایبری برای آن استفاده می‌کنند در این حوزه ایفای نقش کنیم.

مسئول قرارگاه فضای مجازی بسیج با اشاره به اهمیت بسیار بالای هم‌افزایی رسانه‌ها، ادامه داد: ایجاد شبکه ملی اطلاعات در کشور یک ضرورت است و باید به صورت جدی دنبال شود.

نظر شما