شناسهٔ خبر: 29921107 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛ رستگاری سخت لیورپول در خانه/ اینتر در دقایق پایانی از صعود بازماند

دور گروهی چهار گروه از هشت گروه لیگ قهرمانان اروپا این فصل به پایان رسید و تکلیف تیم‌های صعود کننده مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری دیدارهای مختلف دنبال شد که تکلیف تیم‌های صعودکننده به مرحله بعدی در چهار گروه از هشت گروه مشخص شد. ابتدا و از ساعت ۲۱:۲۵ تیم‌های شالکه و پورتو به ترتیب مقابل حریفان خود یعنی لوکوموتیو مسکو و گالاتاسرای به برتری رسیدند و با برد راهی دور بعد شدند.

در ادامه بازی‌ها و از ساعت ۲۳:۳۰ در گروه مرگ رقابت‌ها لیورپول و ناپولی در آنفیلد بر سر صعود جنگیدند و در نهایت شاگردان یورگن کلوپ با تک گل محمد صلاح حریف ایتالیایی را شکست دادند. لیورپول با این برد هم امتیاز با ناپولی شد اما با وجود تفاضل گل مساوی و به لطف گل زده بیشتر صعود خود به دور بعد را جشن گرفت. در دیگر بازی این گروه پاری‌سن‌ژرمن ۳-۱ ستاره سرخ بلگراد را شکست داد و به عنوان سرگروه راهی دور بعد شد.

در یکی دیگر از گروه‌های مرگ رقابت‌ها تیم‌های بارسلونا و تاتنهام به مصاف هم رفتند. بارسایی‌ها که صعود خود به دور بعد را قطعی می‌دیدند با ترکیب دوم سراغ حریف انگلیسی رفته بودند. تاتنهام نیز برای صعود نیاز به کسب امتیاز داشت و همچنین باید منتظر نتیجه دیدار اینتر و آیندهوون نیز می‌ماند. شاگردان پوچتینو با وجود اینکه در دقیقه ۷ با گل دمبله از حریف عقب افتادند، در دقایق پایانی بازی را ۱-۱ مساوی کردند. این مساوی باعث شد اینتر با وجود کسب تساوی ۱-۱ خانگی مقابل پی‌اس‌وی و با توجه به تفاضل مساوی و گل زده کمتر به عنوان تیم سوم راهی لیگ اروپا شود.

نتیجه سایر دیدارها:
موناکو ۰-۲ دورتموند
بروژ ۰-۰ اتلتیکو مادرید
 

تیم‌های صعود کننده از گروه‌های A تا D:
دورتموند - اتلتیکو مادرید
بارسلونا - تاتنهام
پاری‌سن‌ژرمن - لیورپول
پورتو - شالکه
 

۴۳۲۵۷

نظر شما