شناسهٔ خبر: 29919898 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور ساندار پیچای در کنگره تا جاسوسهایی که هر روز تعقیبمان می کنند

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

همانطور که انتظار می رفت جلسه ادای شهادت و سوگند ساندار پیچای مدیرعامل گوگل با کنگره ایالات متحده به همان سختی و سنگینی برگزار شد که ماهها پیش برای مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک گذشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نیویورک تایمز نوشت: دهها شرکت از سیستم موقعیت مکانی گوشی های هوشمند برای کمک به تبلیغ کنندگان استفاده می کنند. آنها می گویند این عملیات کاملا امن و  ناشناس است، اما داده ها نشان می دهد که چگونه این فرایند به صورت کاملا نامحسوس زندگی شخصی کاربران را رصد می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران آمریکایی موفق شدند قوی ترین پروتز روباتیک جهان را طراحی کنند. این پروتز روباتیک ترفندهای فانتزی مثل پریدن را انجام نمی دهد اما می تواند رویای دوباره راه رفتنمعلولان را محقق کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اینترنت 5G یا همان نسل پنجم اینترنت را می توان یکی از مهم ترین  رویدادهای جان تکنولوژی مدرن دانست. ورود اینترنت 5G به جامعه با شعار امنیت بالاتر و نوآوری بیشتر همراه است اما این دو چشم انداز چگونه محقق می شوند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارش ها حکایت از آن دارند که همکاری اوبر و ناوگان اتوبوسرانی لندن قطعی شده است. جزئیات این طرح به زودی منتشر می شود اما دارا خسروشاهی مدیرعامل اوبر از ماهها پیش برای موفقیت این نقشه تلاش کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کمیته رقابت تکنولوژیک  و نظارت بر مصرف کنندگان استرالیا گزارشی از تحقیقات و پیشنهادات خود، در مورد تأثیر غولهای تکنولوژی ایالات متحده بر امینت و حریم خصوصی کاربران منتشر کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نتایج یک نظر سنجی جدید نشان می دهد که اغلب آمریکایی ها ترجیح می دهند خبرهای روز را از طریق شبکه های اجتماعی دنبال کنند نه به واسطه اخبار رسمی نشریات چاپی شامل انواع  روزنامه ها.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما