شناسهٔ خبر: 29919854 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سوپر بمب زنوزی در نقل و انتقالات زمستانی؛ ستاره بارسلونا و منچسترسیتی در راه تراکتور

هافبک سابق تیم‌های مطرح اروپایی با پیشنهاد جدی از تراکتورسازی روبرو شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی از زمان واگذاری به بخش خصوصی و روی کار آمدن محمدرضا زنوزی به عنوان مالک باشگاه توانسته بازیکنان مطرح و اسم و رسم داری جذب کند و در لیگ برتر هم پر قدرت ظاهر شود.

تراکتورسازان مدت زمان زیادی از پنجره تابستانی را به دلیل طولانی شدن پروسه واگذاری از دست دادند و به همین دلیل ادامه تقویت این تیم به پنجره زمستانی و پایان فصل موکول شد و مالک تراکتورسازی به هواداران قول بستن یک تیم کهکشانی را داد.

تراکتورسازی با وجود نتایج خوبی که کسب کرده هنوز در چند پست نیاز به تقویت و جذب بازیکن دارد. علاوه بر استوکس و اروین که از این تیم جدا شدند و خلاء بزرگی در خط حمله این تیم ایجاد کردند، نیاز به جذب یک هافبک دفاعی با تجربه هم در این تیم احساس می‌شود. جایی که پس از جدایی مهدی کیانی بازیکن خاصی در آن پست جذب نشد و مهدی پور تنها گزینه این پست است که خصوصیاتش بیشتر یک هافبک دفاعی فانتزی است تا تخریبی و البته جایی که نیاز به حضور دو هافبک دفاعی باشد یک بازیکن غیر تخصصی باید کنار او بازی کند. از همین رو تراکتورسازان تلاش خود را برای جذب یک هافبک دفاعی قابل و با تجربه شروع کرده و به یک گزینه جذاب رسیده‌اند.

یحیی توره، ستاره ساحل عاجی سابق بارسلونا و منچسترسیتی که چندی پیش به تیم المپیاکوس یونان پیوسته بود، قراردادش را به تازگی با این تیم فسخ کرده و در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

توره سابقه همبازی بودن با حاج‌صفی را در المپیاکوس ندارد و مدتی پس از پیوستن این بازیکن به تیم یونانی، هافبک ایرانی این تیم جدا شد و به تراکتورسازی آمد ولی در مدت کوتاهی که این دو هم‌تیمی بودند رابطه خوبی با یکدیگر پیدا کرده و از همین رو احسان قرار است رضایت توره را برای آمدن به تبریز جلب کند.

مذاکرات طرفین هنوز مراحل اولیه خودش را طی می‌کند و خبر قطعی در این مورد هنوز در دسترس نیست ولی بعید نیست اولین بمب زمستانی زنوزی که یک سوپر بمب برای فوتبال ایران محسوب می‌شود، ستاره سابق بارسلونا و منچستر سیتی باشد.

نظر شما