شناسهٔ خبر: 29919442 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

به‌روزرسانی جدید Battlefield 5 برخی از مشکلات بازی را برطرف خواهد کرد

شرکت توسعه‌دهنده دایس (DICE) در جدیدترین اقدام خود، به‌روزرسانی جدیدی را برای Battlefield 5 در هفته آینده عرضه خواهد کرد. این به‌‎روزرسانی مشکلات عمده بازی‌ را تا حدودی برطرف خواهد کرد.

صاحب‌خبر -
به‌روزرسانی جدید Battlefield 5 برخی از مشکلات بازی را برطرف خواهد کرد

شرکت توسعه‌دهنده دایس (DICE) در جدیدترین اقدام خود، به‌روزرسانی جدیدی را برای Battlefield 5 در هفته آینده عرضه خواهد کرد. این به‌‎روزرسانی مشکلات عمده بازی‌ را تا حدودی برطرف خواهد کرد.

طبق وعده‌های شرکت دایس درباره برطرف کردن مشکلات این عنوان، این شرکت به‌روزرسانی کوچکی را برای رفع برخی از مشکلات Battlefield 5 هفته آینده منتشر خواهد کرد. این به‌روزرسانی تغییرات بزرگی را در بازی ایجاد نمی‌کند، اما مشکلات و خرابی‌های انگشت‌شمار این عنوان را برطرف می‌کند. این به‌روزرسانی بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

جزئیات بیشتر این به‌روزرسانی توسط مدیر بخش جامعه کاربری استودیو دایس یعنی دن مایتر (Dan Mitre) در وب‌سایت Reddit با کاربران به اشتراک گذاشته شد. او در پستی که به اشتراک گذاشت، تغییراتی که در بازی اعمال خواهد شد را به طور کامل توضیح داد. به علاوه در بخش داستانی جنگ Nordlys هنگامی که در قسمت تمرینی با گروه خود در حال بازی بودید، مشکلاتی وجود دارد که طی این به‌روزرسانی رفع خواهد شد. همچنین در منوی بخش Tides of War، نیز مشکلاتی در بخش انتقال آموزش‌ها از طریق صدا وجود دارد که طی این به‌روزرسانی برطرف خواهد شد.

لازم به ذکر است که مشکلاتی نظیر، متوقف شدن بازیکنان پس از کشتن یک دشمن در نقشه کوچک و یا عدم دسترسی به چاقو هنگامی که سطح شما ارتقا میابد، از مشکلات عمده‌ای است که مورد توجه قرار گرفته‌اند.

هفته گذشته، جدیدترین به‌روزرسانی این بازی با نام Tide of War Chapter 1: Overture منتشر شد که به صورت رایگان در دسترس تمام بازیکنان این عنوان قرار گرفت. شما می‌توانید در ادامه جزئیات این به‌روزرسانی را از اینجا مطالعه کنید. هفته آینده منتظر جدیدترین به‌روزرسانی Battlefield 5 با محوریت برطرف کردن مشکلات بازی باشید. همچنین می‌توانید پیش از خرید این عنوان، ۱۵ نکته‌ای را که باید قبل از خرید Battlefield 5 بدانید، را مشاهده کنید. به علاوه می‌توانید نقدوبررسی این بازی را از اینجا مطالعه کنید.

نظر شما