شناسهٔ خبر: 29919368 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر خارجه پاکستان:

برگزیت فرصت همکاری برای اسلام آباد و لندن است

اسلام آباد- ایرنا - وزیر امور خارجه پاکستان، خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا (برگزیت) را فرصت همکاری کشورش با انگلیس عنوان کرد و گفت:امید است که همکاری های اسلام آباد و لندن در همه زمینه ها گسترش یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سه شنبه شب ایرنا به نقل از وزارت امور خارجه پاکستان، «مخدوم شاه محمود قریشی» در تماس تلفنی «جرمی هانت» وزیر خارجه انگلیس، افزود:امیدواریم که برگزیت، فرصت های جدیدی برای توسعه اقتصاد و تجارت اسلام آباد و لندن فراهم کند.
قریشی با تقدیر از همکاری های دوجانبه پاکستان و انگلیس، تاکید کرد که انگلیس شریک تجاری و سرمایه گذاری پاکستان بوده است.
بر اساس بیانیه وزارت خارجه پاکستان، وزیر خارجه دو کشور در این گفت و گوی تلفنی، در خصوص موضوع های منطقه ای و مسائل دوجانبه گفت و گو و تبادل نظر کرده و بر لزوم گسترش روابط به ویژه در زمینه اقتصادی و تجارت تاکید کردند.
دو طرف همچنین توافق کردند که چهارمین دوره گفت و گوهای استراتژیک پیشرفته پاکستان-انگلستان، در سه ماهه اول سال 2019 در لندن برگزار شود.
وزیران امور خارجه پاکستان و انگلستان همچنین بر امضای تفاهم نامه تبادل زندانیان دو کشور و تعهد خود برای تقویت همکاری دوجانبه، به ویژه در حوزه امنیت منطقه، مبارزه با تروریسم، جرایم سازمان یافته، پولشویی و اجرای اصلاحات اقتصادی تاکید کردند.
شبد**آساق**6125**

نظر شما