شناسهٔ خبر: 29919294 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

یک پنالتی سوخته و یک پنالتی اشتباه در بازی سپاهان - پرسپولیس

صاحب‌خبر -

صحنه‌های بحث‌برانگیز دیدار سپاهان و پرسپولیس که با اعتراض شدید کادرفنی و مسوولان میزبان همراه بود، مورد بررسی کارشناس داوری نود قرار گرفت.

 

به گزارش بانک ورزش، مسعود مرادی اعلام کرد در نیمه دوم یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام نشده و یک پنالتی به اشتباه به سود سرخپوشان گرفته شده است.

 

مرادی درباره صحنه‌های داوری و عملکرد علیرضا فغانی در مسابقه سپاهان - پرسپولیس که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد، گفت: در برخورد نعمتی با دو بازیکن سپاهان پشت محوطه جریمه برخورد اول باید خطا اعلام می شد و پنالتی نبود. ضربه شدید کیروش استنلی به پای عالیشاه در دقیقه 58 در محوطه جریمه خطا بود و باید پنالتی اعلام می‌شد. سرنگونی عالیشاه با هل دادن مدافع سپاهان پنالتی نبود و توپ پس از برخورد به سینه او به اوت رفت. قبل از گل سپاهان کیروش استنلی جلوتر از سیدجلال حسینی بود و خطایی رخ نداد، کیروش زودتر برای زدن ضربه سر بلند شده و حسینی بین او و دروازه بان قرار گرفته و گل صحیح بود. برخورد دست نیازمند دروازه بان سپاهان با علیپور عامل سرنگونی مهاجم پرسپولیس نبود و پنالتی نبود. قبل از پنالتی پرسپولیس منشا روی خالد شفیعی خطا کرد و او را هل داد و باید خطا اعلام می شد. خطای هند درست بود و دست کیروش استنلی در حالت طبیعی قرار نداشت. قبل از اخراج بازیکنان دو تیم کیروش خطایی روی کامیابی نیا نکرد و هر دو بازیکن برای توپ بلند شدند. اینکه دو بازیکن چه صحبت هایی کردند که منجر به اخراج شد باید صحبت های داور را شنید.

 

دیدار پرحاشیه سپاهان و پرسپولیس در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

برچسب‌ها:

نظر شما