شناسهٔ خبر: 29917944 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون گلف | لینک خبر

مراسم اختتامیه رقابت های گلف قهرمانی آقایان کشور برگزار شد

صاحب‌خبر - با حضور رئیس و دبیر فدراسیون گلف مراسم اختتامیه رقابت های گلف قهرمانی آقایان کشور به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، ساعاتی پیش مراسم اختتامیه رقابت های گلف قهرمانی آقایان کشور با حضور "دکتر حمید عزیزی " رئیس فدراسیون گلف،" مهرداد جمشیدی" دبیر فدراسیون،" عباس ولی خانی" مشاور رئیس فدراسیون، "دکتر طالب رجب پور" رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون گلف، "دکتر عرفانیان" دبیر کمیته فرهنگی فدراسیون و"مهرداد کابلی" رئیس هیات گلف استان اردبیل، "مصطفی شهرکی" مسئول فنی مسابقات برگزار شد.

در ابتدادبیر کمیته فرهنگی فدراسیون گلف با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید مراسم را آغاز نمود.
پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، "مهرداد جمشیدی" دبیر فدراسیون گلف ضمن خیر مقدم به حاضرین به ارائه توضیحاتی در مورد نحوه برگزاری این دوره از مسابقات پرداخت.
"مهرداد جمشیدی" با اشاره به اهمیت و حساس بودن رقابت های این رده سنی از همکاری شرکت کنندگان در رعایت قوانین فنی مسابقات تشکر کرد .
سپس دکتر رجب پور رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون گلف در مورد تاثیر فعالیت های کمیته فرهنگی فدراسیون در روند پیشرفت ورزشکاران توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه "دکتر حمید عزیزی"رئیس فدراسیون از حضور بازیکنان ، مربیان، سرپرستان تیم ها و کمیته فنی ابراز خرسندی کرد و تمام شرکت کنندگان را به ادامه تمرینات مستمر تا رسیدن به هدف نهایی و دستیابی به استانداردهای بین المللی دعوت کرد.
دکتر عزیزی تصریح کرد؛ از آنجا که قرار است در آینده پرچم گلف ایران از هنر و مهارت شما بهره بگیرد در همان سطح و شان باید به شما رسیدگی شود. آنچه شما در این دوره از مسابقات دیدید بخشی از شئونات شماست و باید در دوره‌های آتی بهتر از این شویم.

وی ادامه داد: باید سال آینده روش برگزاری و سطح مسابقات بهتر از امسال باشد. همه ما باید تلاش کنیم تا هم سطح مسابقات و هم سطح فنی را بالا ببریم. وظیفه ما مهیا کردن شرایط برای شماست و از شما هم توقع ادامه تمرینات مستمر تا رسیدن به حد مطلوب را داریم.

شایان ذکر است،این مراسم عصر امروز سه شنبه 20 آذرماه 97 در سالن همایش آکادمی ملی المپیک برگزار شد و به نفرات برتر انفرادی و تیمی لوح تقدیر و مدال و کاپ و جایزه نقدی اهداء شد و علاوه بر آن از حضور تمامی شرکت کنندگان با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی شد.


نظر شما