شناسهٔ خبر: 29917762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر:

تبیین دستاورد‌های انقلاب در محوریت کار حوزه قرار دارد

حجت الاسلام «رضا خدری» با بیان این که باید خدمات حوزه علمیه در طول 40 سال اخیر به جامعه معرفی شود گفت: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منحصر به ایام دهه فجر و بهمن ماه نیست بلکه این برنامه ها از مدت ها پیش در حوزه های علمیه آغاز شده است و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در محوریت کار قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت الاسلام «رضا خدری» مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، صبح امروز (سه شنبه) در کمیته حوزه و روحانیت به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان این که روحانیت همواره پرچم دار حضور در میدان انقلابی بوده است اظهار داشت: حوزه های علمیه پرچمدار حرکت های انقلابی در تاریخ هستند و روحانیت به عنوان مبلغان این وظیفه بزرگ را در راستای تحقق آرمان های انقلاب برعهده دارند.

وی با بیان این که باید خدمات حوزه علمیه در طول 40 سال اخیر به جامعه معرفی شود گفت: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منحصر به ایام دهه فجر و بهمن ماه نیست بلکه این برنامه ها از مدت ها پیش در حوزه های علمیه آغاز شده است و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در محوریت کار قرار دارد.

خدری ضمن اشاره به این که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت های قابل توجهی در حوزه های علمیه بوده ایم اظهار داشت: بخش عمده ای از این پیشرفت در حوزه عمرانی بوده که در استان بوشهر شاهد تحولات گسترده ای به ویژه طی هشت سال گذشته و از زمان تاسیس مدیریت حوزه علمیه استان بوده ایم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر استفاده از ظرفیت رسانه را در ترویج و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: صدا و سیما در کنار شبکه های مجازی و رسانه های مکتوب، فرصت و ظرفیتی و برای معرفی این دستاوردها است.

وی یکی از خدمات حوزه های علمیه پس از انقلاب اسلامی را توجه به مساله محرومیت زدایی و انجام کارهای جهادی عنوان کرد و ابراز داشت: طلاب حوزه علمیه استان با تشکیل گروه های جهادی و اعزام به مناطق محروم در امر محرومیت زدایی فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما